De Berg is van Jan!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Een metertje is geen enkel probleem (zeker niet zo lang ze ronkt), slaapplek ligt op ca 1,50m hoogte.
Alleen de vloermatten worden dan wat nat, maar dat is na elke regenbui ook al het geval.

Landrover.jpg

Je kunt natuurlijk ook gewoon, zoals ieder normaal mens, fatsoenlijk leren sturen zodat je niet iedere keer van de weg af raakt, he?

Jij maakt je weinig zorgen zolang jouw vervoermiddel de grond niet raakt en ik maak mij weinig zorgen zolang ze dat wel doet.

Da's dan ook wel weer waar.... Gelukkig maak ik me sowiso weinig zorgen, want of dat ding van mij de grond wel of niet raakt, is eerlijk gezegd niet mijn job.... Ik hoef alleen maar te zorgen dat het licht niet uit gaat (ongeveer)....

Leuk hoor, zo`n laro. Ik had mijn halve diensttijd een Thriump wat een motorfiets zou moeten zijn. Ik heb er leuke herinneringen aan maar zou er toch geen eentje meer willen.

Een metertje is geen enkel probleem (zeker niet zo lang ze ronkt), slaapplek ligt op ca 1,50m hoogte.
Alleen de vloermatten worden dan wat nat, maar dat is na elke regenbui ook al het geval.
Als alleen de vloermatten nat worden, ben je met haar nog niet echt het diepe in geweest.

Nu vermoed ik dat bij het boscrossen de gaten en plassen water niet zo heel diep zijn, beetje max. vaarvijverdiepte.

Als alleen de vloermatten nat worden, ben je met haar nog niet echt het diepe in geweest.

Nu vermoed ik dat bij het boscrossen de gaten en plassen water niet zo heel diep zijn, beetje max. vaarvijverdiepte.

Klopt. Natte voeten vind ik niet erg, maar ik houd wel graag droge billen en dat komt ongeveer overeen met 1 meter diep.

Ik hoop dat dat nog minstens duurt tot het moment dat ik het zelf niet meer in de gaten heb....

Het nieuwe hek rond de aanleunBerg (wat de aanleuners natuurlijk zelf hebben betaald) schijnt klaar te zijn.

6bb23a6e64926f0c2596475abd7dc8f8.jpg

Als iemand het hekje even dicht wil doen als Puff gepasseerd is, en vergeet niet de stroom er weer op te zetten.

Oh? is het interim manager Jan toch gelukt zijn verkiezingsbelofte waar te maken en de aanleunbergbewoners te laten betalen voor zijn hek?

Dat zou wat zijn.
Ik heb onze interim manager echter nog nooit kunnen betrappen op een belofte en al helemaal niet dat 't ie iets waar maakt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Back