Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Het is natuurlijk allemaal teveel gevraagd om wat langzamer door de bocht te gaan.
Maar nee hoor, meneer moet weer als een bezetene al driftend door de bocht.
Op zo-en schip zit geen handrem slimpie
Moet ik je nog uitleggen hoe driften werkt?Ze kunnen je zeker ook nog wijs maken dat het met handrem was!
Dat is vragen naar de bekende weg....Dus als je verstandig bent en wie is dat nu niet
Dat zou je denken, en nu wil het denken op de Berg bij velen niet zo heel goed lukken.Dat is vragen naar de bekende weg....![]()
Als het onderwerp driften is en tijdens het hele onderwerp het onderwerp ook driften blijft, dan zie ik net zo'n probleem om de discussie aan te gaan over het driften.
Maar de Berg is de Berg en op de Berg is het toegestaan om elkaar af te plassen, dus dan is de kans reuze groot dat het onderwerp driften in de loop van de discussie over het driften.
Een waterige bedoening gaat worden.
Als je begrijpt wat ik bedoel.
Dus als je verstandig bent en wie is dat nu niet.
Maak je keuze.
Daarom vaar jij op een bootje om wat centjes naar binnen te harken voor de hobby.Nee eigenlijk snap ik totaal niet wat je bedoelt..
Is dat een dreigement of wishful thinking?Maar als dat enigszins is te voorkomen. dan zorg ik er wel voor, dat dat voorkomen gaat worden.![]()
Daarom vaar jij op een bootje om wat centjes naar binnen te harken voor de hobby.
Geen dreigement en ook geen wens, het is het resultaat van jarenlang mee huppelen in het arbeidsproces..Is dat een dreigement of wishful thinking?![]()
Die oude dagen dat is een verworven recht, als je daar aan gaat tornen en in de nieuwe CAO metaal en techniek hebben ze daar aan zitten sleutelen.En beveiliging met teveel ouwe lullen dagen....
Ik wil geen discussie starten maar hebben we eigenlijk een asiel beleid?
Je moet toch wat, bij gebrek aan Forum-trollen...
Ik wil geen discussie starten maar hebben we eigenlijk een asiel beleid?
Voor het asiel beleid hebben we onder elk bericht een meld knop staan, gewoon ff op klikken en de opperhoofden regelen de rest.
Let wel op, klik er niet te vaak op, voor je het weet wordt je zelf van de Berg gekickt.
Ja je bent je aardig aan het profileren.Ik dacht dat ik behoorlijk m'n best deed..