Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
De één zijn voornaam de andere zijn achternaam.
Elke keer als je Christian aanhaalt in een schrijfsel moet ik aan dit liedje denken.
Twee vriendjes.. Jan en ik![]()
Puf, doe mij dat flesje bij de ingang even.
Als ik onpasselijk word, dan liever van de medicinale alcohol dan van dat geslijm van Botter.
In het liedje wordt duidelijk gezongen: wij zijn twee vrienden, Jan en ik. Twee dikke* vrienden, Jan en ik.
Hohoho, schipper. Niet zo snel. Wie zegt dat die vriendschap wederkerig is?Dat jij van een vriendschap van Jan en mij gelijk onpasselijk wordt
Uit bovenstaande zinsnede blijkt dat je het principe van 'vriendschap' nog niet helemaal (e misschien wel helemaal niet) hebt doorgrondt.Christian Westerink zei:...verklaard wel waarom jij er nooit in geslaagd bent een vriendschap met wie dan ook te onderhouden of zelfs te sluiten.
Ik begin er zo langzamerhand inderdaad naar te verlangen om een bepaalde deur te sluiten.Christian Westerink zei:Het flesje bij de ingang van Puff is voor jou dan ook onbereikbaar aangezien jij deuren gesloten krijgt die voor een ander open blijven. Het flesje staat ook nu weer aan de verkeerde (voor jou gezien) kant van de deur. En daarnaast heeft het niks met geslijm te maken. In het liedje wordt duidelijk gezongen: wij zijn twee vrienden, Jan en ik. Twee dikke* vrienden, Jan en ik. Wie dat niet wil horen heeft een selectief gehoor en daar kan en wil ik gelukkig niks aan doen.
Even dimmen, het is 20:00 uur geweest, na die tijd tot ergens in de volgende ochtend, staat de bezorging stil van alle geestverruimende middelen, inclusief de alcoholische dranken.Is er geen thuisbezorg-koerier op de Berg dan? Misschien ook wel handig voor de handel van Hobbyist.
Nee die is aan de avond/nacht pauze begonnen.Die bezorgd(e) slechts ellende, dus die is eraf gekieperd.