De berg is van MIJ

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door rc gek hugo, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Corrien

Corrien In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    28 okt 2003
    :bday:Tatatataaaaa! Onze MBFB-ZBB (oftewel de ModelBouwForumBerg-ZoeteBroodjesBakker) is jarig. Namens het management: van harte!

Als presentje: een paar nieuwe ovenhandschoenen......

......en een nieuw koffiekopje.

2. Richard E

Richard E

Lid geworden:
    20 okt 2005
    WOW ... dankjewel Jan ... :) erg mooie en ook nog eens nuttige cadeau's. Ben er erg blij mee. Ben benieuwd waar de rest mee komt (hint).

Uiteraard zijn het management, de andere middenstanders en andere vaste bewoners vanavond uitgenodigd vanaf 20:00 uur Wok-Inn tafels 1 t/m 6, want ik ben vanochtend extra vroeg opgestaan om dit heugdelijke feit met extra veel en extra lekkere versnaperingen te vieren.

3. Hugy

Hugy

Lid geworden:
    23 apr 2009
    Hey allemaal, nieuw account hier maar ik was de topic starter. Ik had nooit verwacht dat deze berg tot een heel imperium zou uitgroeien. Al 350+ pagina's en het blijft een heel actief topic. Dit had ik nooit verwacht toen ik dit topic starte. Nog veel plezier op de berg en maak er wat moois van :p

4. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Richard, ik ben even op dienstreis in Bosnië, maarre...
    Van harte gefeliciteerd kerel! Kan je ook niet deze kant uitkomen en de bakkers hier een cursusje "zoete broodjes bakken" leren?

(En doe de rest van het gepeupel ook maar... Ze zijn er nog steeds niet zo goed in...):sleeping:

5. wimg

wimg

Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Richard,

Ik kan natuurlijk niet achterblijven:

Voor jou!

Van harte!

en ik zie je vanavond!

Wim

6. Flying Davy

Flying Davy

Lid geworden:
    20 jul 2006
    Richard, Van Harte Gefeliciteerd!!
    Uiteraard kan je het zelf veel beter maken, maar vond dit wel gepast voor je verjaardag: [​IMG]

7. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    DIENSTMEDEDELING

ZONDAG WORDT HET 22 GRADEN!

need I say more? Nounounounounou?

8. Flying Davy

Flying Davy

Lid geworden:
    20 jul 2006
    Ja, wat wil je daarmee zeggen wat dit voor invloed heeft op de berg?
    Behalve dan dat ik zoiezo wat drukker bezig ben met water geven van het gras omdat het anders uitdroogt.

9. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Ja, hallo zeg! Moet ik het uitspellen? Ondertiteling geven?

Zondag wordt het 22 graden (lees tweeëntwintig graden; Celcius wel te verstaan).

Denk je nou echt, dat het ons de bout kan hachelen dat jij het gras dan extra gaat bewateren? Dat is je werk, val ons daar niet mee lastig. Het zou wat moois worden als iedereen dat gaat doen. Dan krijg je, dat Wimg hier gaat vertellen hoe mooi de knijpers van het frequentiebord zijn gepoetst. M.Puller kom met de mededeling dat de dames van de wasstraat nieuwe bedrijfskleding eisen. Richard komt vertellen, dat-ie een nieuw zoetsel heeft voor zijn gebakken broodjes. Rhelie kondigt kunstvlucht lessen aan met de heli's en ga zo maar door.

Denk je, dat dat (behalve die bedrijfskleding in het Leutelpaleis) ons allemaal interesseert? Daggutnie hè? Dus...........loop niet te z**ken, doe gewoon je werk. Zondag wordt het 22 graden, need I say more?.

10. Flying Davy

Flying Davy

Lid geworden:
    20 jul 2006
    Mijn antwoord is dus ja. Want wat bedoel je er nou verder mee?
    Behalve al die dingen die je net al genoemt hebt, maar dat is standaard. Ik heb het idee dat je op een speciale gebeurtenis die dit weekend plaats gaan vinden op de berg ivm het mooie weer en de lekkere temperaturen.

11. Rhelie

Rhelie Forum veteraan

Lid geworden:
    16 sep 2004
    Ik snap het wel hoor, Roel zit in Bosnie, en meneer wil de dames uit hun tent lokken, het is tenslotte voorjaar. Liefst met kledij die ophoud boven de knieen. Het gras mag dan best 2 k*ntjes hoog zijn dus vandaar dat Davy even niet belangrijk is.
    Of zie ik dat verkeerd ?

12. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    A) de dames hebben geen tent (jij waarschijnlijk wel als je ook maar aan iets van het vrouwelijk geslacht dénkt, ook al is het een alligator)

B) het gras mag nimmer, niemals, never twee k*ntjes hoog zijn (dat bevordert namelijk infiltratiemogelijkheden van een potentieel stuk geboefte)

C) als de dames iets aanhebben wat iets boven de knieën ophoudt én het gras twee k*ntjes hoog is, maakt dat sowieso geen bal uit, want het optisch resultaat is hetzelfde: je ziet niets meer en niets minder

D) Ook al verblijf (en niet "zit") ik in Bosnië, het wel en wee van de Berg hou ik wel in de gaten.

E) Weliswaar is het hier geen nog 22 graden, en zondag ook niet: het maakt me geen fluit uit, want ik kan hier toch niet varen.

13. PH_AJH

PH_AJH Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2007
    Uit mijn oude studieboek over schizofrenie:
    Gedankenlautwerdung (eigene Gedanken werden als laut empfunden und der. Erkrankte glaubt, dass Personen in der Umgebung seine Gedanken hören können)

Voor wie geen Spaans spreekt; het is dus een verschijnsel waarbij de betroffene de indruk heeft dat zijn gedachten zeer luid klinken waardoor die voor iedereen hoorbaar zijn.
    Need I say more?

14. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Sjongejongejongejonge sjongejonge, moet ik het soms uitspellen?

Kijk, ik geef toe dat ik het korterokjesweer met genoegen tegemoet zie. Die tic heb ik nu eenmaal, waarbij ik ooit van mijn huisarts mocht vernemen, dat ik er mee moet leren leven. Niets aan te doen dus. Vroeger had ik er zelfs ook nog wel eens zondige gedachten bij, maar dat is gelukkig over. Ik doel daar echter natuurlijk niet op.

Misschien, dat ik wat trefwoorden moet loslaten voordat het duidelijk wordt?

Vooruit: boer Piet - stal - koeien - MBFBvoorjaarsritueel - groene weilanden - droog genoeg - warm genoeg - lege stal.

Snappie 't nu Davy????????????????????????????????????

15. Flying Davy

Flying Davy

Lid geworden:
    20 jul 2006
    Nope....
    (ben blond, vergeet dat niet...)

16. Vale Ouwe

Vale Ouwe Vriend van modelbouwforum.nl Forum veteraan

Lid geworden:
    5 feb 2004
    Kijk Davy dat komt er nu van.
    Steeds maar in die boeken neuzen om, voor een toch echt wel korte periode, een opleiding te volgen tot luchtbuschauffeur.
    In die tijd kun je je ook bezig houden met de echt belangrijke dingen in het leven.
    Zoals: BBQ!
    BBQ heeft als voordelig bijeffect dat er relatief veel CO2 bij vrijkomt, waardoor meer opwarming van de aarde. En dus mooi weer, dus meer BBQ.
    :thumbsup:

Laatst bewerkt: 22 apr 2010
  17. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Ach, alweer zo iemand waarbij de evolutie een foutje heeft gemaakt:

18. PH_AJH

PH_AJH Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2007
    Gaan we de koeien van boer Piet opeten?

19. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Alleen Clara 21.

Maarre, hoezo 'we'? Was jij ook uitgenodigd dan? Door wie? Wanneer?

20. PH_AJH

PH_AJH Forum veteraan

Lid geworden:
    16 feb 2007
    Volgens mij heb je niemand uitgenodigd, je hebt enkel (herhaaldelijk) geroepen dat het zondag 22 graden (Celcius) zal worden. En need I say more? De rest is aan de fantasie van diverse mensen ontsproten. Als je wilt dat andere mensen je begrijpen zou ik dus maar iets minder vertrouwen op je Gedankenlautwerdung en, zoals we toch eigenlijk wel van je gewend zijn, ENIG VOLUME AAN JE GEDACHTEN TOEVOEGEN EN DUIDELIJK ARTICULEREN.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina