De berg is van MIJ

Discussie in 'De Non-Modelbouwkroeg' gestart door rc gek hugo, 6 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roel van Essen

Roel van Essen Forum veteraan

Lid geworden:
    13 jul 2002
    @ Stevo, jij hebt ook een reactievermogen als een natte krant hé?
    (even vertaald: 'ne vochtige gazet')
    Jan heeft een paar bladzijden terug een oproep gedaan voor een studiereis, en wat is er aan de hand? Meneer heeft gewoon liggen meuren.
    Pas twee (2) dagen later komt er een mededeling dat hij er wel zin in had...

@Botter: Heb jij een pistool schoongemaakt? Aha... Ik wou je al op je **** geven omdat er niks aan m'n Diemaco gedaan was!
    Kijk nou eens goed naar 't plaatje... Een pistool is véél korter.
    Dus: huppekee, terug naar de wapenkamer en cleanen die hap!
    En vertel me ook even waar dat pistool vandaan kwam... Ongeoorloofd wapenbezit tolereren we hier niet. Zou het wellicht van Stevo....?
    't zou kunnen natuurlijk... Met zijn achtergrond als vlaamse flik..

Maar: Botter: probeer nou eens eerst na te denken voor je iets intypt! Ja, 't is moeilijk ik weet 't, maar gewoon proberen.
    Zelfs Dagored en Stevo moet je niet zo ongenuanceerd afplassen; probeer het nu eens met beleid.
    Dat korte lontje van jou moet je echt wat aan doen, voor je het weet streept Jan de letters MPK achter je titel weer door. Ben je weer terug bij af.
    Bovendien zien de dames je dan helemaal niet meer zitten; ook zij willen natuurlijk vooruit in het leven. En zonder MPK achter je titel scoor je beduidend minder goed dan mét...

2. dagored

dagored

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Mogen we nu niet meer.... tja....

Wat jammer, was me net aan het voorbereiden..
    effe wat gewassen.:rolleyes:

3. Corrien

Corrien In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Dus jullie hadden toch graag willen gaan, jongens? Ik zie, dat jullie allebei on-line zijn Dagored en Stevo, dus ik wil graag een kort en bondig "ja Jan" of een "nee Jan" horen. Verder geen verduidelijkingen of plaatjes erbij, maar een helder ja of nee!

4. dagored

dagored

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Ja Jan,

dagored

5. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    EN JIJ, STEVO????

6. Roel van Essen

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Speelt natuurlijk zijn rol als "vochtige gazet".
    Of is bezig met het ventileren van het patattenkot door er een Picoo Z in te laten vliegen...

7. dagored

dagored

Lid geworden:
    24 aug 2005
    Wellicht kan hij deze gebruiken dan:)

Dagored

8. dagored

dagored

Lid geworden:
    24 aug 2005
    aan alle mede bergvliegers.:cool:
    Gesignaleerd... raar object over onze berg...
    is het een ufo.. of is het de beerenburger.:roll:

Dagored

9. wimg

wimg

Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Nou, een beerenburger is het in ieder geval niet, want die zie je hieronder:
    Als dit een aanval is op de lijfdrank van Jan (zie enige berichten terug) zou ik nog maar eens achter m'n oren krabben.
    Jan zweert bij zijn Jagermeister:

Wim

10. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Tja, dat was gezien het voorgaande ook eigenlijk wel te verwachten. Hij was on-line en ook nog aanwezig in dit draadje toen ik de vraag stelde, maar mijnheer verkiest het om geen sjoege te geven.
    Nu had ik nog een optie op een last minute boeking en de visa hadden onderweg nog geregeld kunnen worden, maar ik moet je dus teleurstellen Dagored. Daar kunnen wij modelbouwforumbergers dus niets aan doen, want het was een reis voor 2 personen. Dit snoepreisje is je dus mooi door de neus geboord door de heer Stevo. En daar wilde jij samen een bedrijfje mee gaan opzetten?

Maar goed, mijnheer STEVO (alias Takas) wordt nu dus door mij bestempeld als GEVALLETJE-HOPELOOS. Het modelbouwforumbergbeheer gaat dus geen positieve energie meer aan hem besteden. De controle op zijn patatterie wordt geïntensiveerd, dus in het geval er zich een klant bij hem komt melden, zal hij geen krom patatje aan hem/haar moeten verkopen. Om nog maar te zwijgen van te heet frituurvet, een niet ge-deo-de verkoper/verkoopster of andere misstand. Daarnaast geef ik modelbouwforumbergbeveiliging vrij mandaat om naar eigen goeddunken op te treden, waarbij men geen geweld hoeft te schuwen. Dus Tweede, leef je uit als er ook maar één aardappelschil buiten de prullenbak ligt.

11. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Het zou Roel kunnen zijn. Die is van de Beerenburg. Als er zich hier op de modelbouwforumberg een dreiging voordoet zie je 'm nog wel eens laag overvliegen, op weg naar 't orgeltje. Nu heeft-ie daarvoor nooit eerder zo'n contraptie nodig gehad, dus ik twijfel een beetje.

12. Roel van Essen

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Savage, je hoort het: vuren vrij.
    Denk er wel aan om 'collateral damage' aan de kerk achter het patattenkot te voorkomen.
    Ondanks dat het overduidelijk een RK-kerk is (en ik protestant ben), is het mooit zo leuk om tijdens het bidden plotseling .50 over je hoofd te horen fluiten...

13. wimg

wimg

Lid geworden:
    24 mrt 2003
    Even een reactie uit Katholieke hoek:
    Mijnheer pastoor oefent donderdag 's avonds met het koor. Dat is van ongeveer 7 tot 11 uur.
    Maandag word de kerk gestoft en zo, de dames zouden schrikken wanneer je dan teveel lawaai maakt.
    Dinsdag 's avonds overlegt het ouderen-kontakt. Ook dan dus niet storen.
    Woensdag avond oefent de organist (nee, niet Roel)
    Donderdag dus het koor en vrijdag avond zitten de bloemschik dames d'r.
    Morgen ochtend is er een bruiloft. Ook dan even geen lawaai.
    Zaterdag avond is er een Heilige Mis en ook zondag is er een viering.

Ik heb de pastoor ingelicht. Hij weet dus wat er loos is wanneer er enige overlast is. Wil je dan rekening houden met bovenstaande activiteiten. Dank namens mijhneer Pastoor.

(Hij ergert zich overigens aan al die weggegooide patatbakjes, dus wat hem betreft ga je je gang maar.)

Wim

14. Richard E

Richard E

Lid geworden:
    20 okt 2005
    ..........

Laatst bewerkt: 2 feb 2008
  15. WeZZe

WeZZe

Lid geworden:
    6 apr 2006
    Maar toch had de nieuw solliciterende secretaresse de vuurproef doorstaan.

16. dagored

dagored

Lid geworden:
    24 aug 2005

Tja Jan, daar moet ik je gelijk in geven.
    Aan zo'n persoon vertrouw je natuurlijk niet de penningen toe.

nee de heer Stevo lijkt meer hierop..... de angsthaas :fist:

Dagored

Laatst bewerkt: 24 jan 2008
  17. Stevo

Stevo Forum veteraan

Lid geworden:
    22 jan 2004
    Wat krijgen we nu?:schrik:

Ik was ten andere druk bezig om de laatste hand te leggen aan "chez Tafkas" dus allemaal effe dimmen hé.

Stevo

18. Roel van Essen

Lid geworden:
    13 jul 2002
    Hé Stevo, zal Savage je even een handje helpen? Hoef je daarna nóóit meer een hand te leggen aan je patattenk(r)ot... Ook niet de laatste... :p

Oh ja, nog iets: Ruim die vuilnishoop rond je patattenkot eens op!
    Botter gaat het niet voor je doen, die is druk met het interieur van de bakkerij.

't hier potdorie Napels niet!

Of wil je een proces aan je broek wegens een besmeurde bruidsjurk en verlepte bloemen?

19. Flying Davy

Flying Davy

Lid geworden:
    20 jul 2006
    Volgens mij had Jan een paar posts terug iets gezegt over onmiddelijk ingrijpen zonder geweld te hoeven schuwen voor de bergbeveiliging als het ging over de patattenkot van stevo? ik wil niet stoken maar volgens mij is er hier iets niet in de haak en is het misschien wel is tijd om die illegale kampbelg hier is voor eens en altijd een rotschop van de berg af te geven samen met die illegale patatten en dat stomme vieze vergif wat ze daar bier durven te noemen.........

20. Corrien

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Toegegeven, het ziet er een stuk beter uit :rolling::

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina