Hallo allemaal,
Binnenkort komt de nieuwe Caterpillar 385 E serie uit !
Nu zit ik met een dillema, moet ik nog wel de Caterpillar 385 CL-RE bouwen, of moet ik al de Caterpillar 390EL-RE gaan bouwen ?
De E serie heeft een veel hogere achter opbouw dan de C serie, dit heeft te maken met de strenge millieu eisen in de USA, hierdoor is er veel meer ruimte nodig om de nieuwe componenten te plaatsen.
Voor ons modelbouwers is dit wel fijn, meer ruimte in het motor-compartiment.
Hieronder wat foto's van de CAT 336 E
De Caterpillar 329 E is inmiddels ook al uit, die lijkt precies op de Caterpillar 336 E
Maar de zwaardere Caterpillar 364 E is inmiddels ook gelanceerd, hier heb ik nog geen foto's van !
De Caterpillar 386 E serie is nog niet uit, dus hier zijn ook geen foto's van.
Binnenkort komt de nieuwe Caterpillar 385 E serie uit !
Nu zit ik met een dillema, moet ik nog wel de Caterpillar 385 CL-RE bouwen, of moet ik al de Caterpillar 390EL-RE gaan bouwen ?
De E serie heeft een veel hogere achter opbouw dan de C serie, dit heeft te maken met de strenge millieu eisen in de USA, hierdoor is er veel meer ruimte nodig om de nieuwe componenten te plaatsen.
Voor ons modelbouwers is dit wel fijn, meer ruimte in het motor-compartiment.
Hieronder wat foto's van de CAT 336 E
De Caterpillar 329 E is inmiddels ook al uit, die lijkt precies op de Caterpillar 336 E
Maar de zwaardere Caterpillar 364 E is inmiddels ook gelanceerd, hier heb ik nog geen foto's van !
De Caterpillar 386 E serie is nog niet uit, dus hier zijn ook geen foto's van.
Laatst bewerkt door een moderator: