De grootste fout die je gemaakt hebt.

Discussie in 'De Modelbouwkroeg' gestart door jmwolters, 26 jan 2004.

1. Theo Coenen

Theo Coenen Guest

Volgens mij durft niemand meer te gaan voor die titel.

2. jmwolters

jmwolters

Lid geworden:
    17 nov 2002
    Ik ken nog iemand op de club die een vliegtuig een testrun liet doen met een "klein" hopje................... dat werd een hopje van zo'n 10 min.

3. grover

grover

Lid geworden:
    11 feb 2004
    Volgens mij was ik die kennis 8)
    Wat hij er niet bij verteld is dat wij aan het hellingzweven waren op het strand en dat die kist gewoon een heel eind weggevlogen was en ik diverse duinerijen over moest klunen en op mijn buik onder hele rijen met prikkelbossen moest kruipen om bij zijn kist te komen.

En houd er maar rekening mee dat je het over 10 jaar nog krijgt te horen van mij :twisted:

4. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    valt me wel op, michel zijn vriendin was altijd wel heel snel met het schetsen van situaties hier op het forum, maar een tekening van michel met een wellerboutje in zijn mond heb ik nog niet gezien :wink: hahaha

HINT! laurenka :wink:

5. Guest

Guest Guest

Shit!...

6. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    alex komt alleen in aanmerking als hij met zijn gele penis had gevoeld of zijn soldeerbout al heet was.... 8O

7. scoob

scoob Guest

als ie dat geprobeert heeft denk ik niet dat er een wisselbeker nodig is...

8. Corrien

Corrien In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Nog maar eens een keer onder de aandacht brengen!!! :lol: :lol: :lol:

Overigens was het Jeroen, die met een geelgespoten klokkenspel en roodgeverfde voeten voor zijn vriendin heen en weer liep te paraderen.
    Bij nadere beschouwing scoort deze ook wel erg hoog!!! Gewoon even het beeld goed voor ogen blijven houden....

Als de polls weer terugkomen, moeten we hier toch maar eens (na een uitgebreide nominatieronde) overgaan tot een echte verkiezing :!: :idea: :!: :idea: :!:

Oei, oei, nog vergeten: in de rubriek heli's even het topic 'van lego kun je alles maken' doorlezen.........

9. Gerard_nl

Gerard_nl Moderator Moderator team Forum veteraan

Lid geworden:
    7 sep 2002
    jan, dan kan je lang zoeken in helicopters, die staat tegenwoordig in het cafe ! :wink:

10. Vinze

Vinze

Lid geworden:
    2 sep 2002
    Zeg alsje blieft nou niets over een beeld voor ogen krijgen.....

Ik ga morgen bij hem te eten en dan wil ik niet het beeld van jeroen zijn klokkenspel voor mijn ogen zien..ok niet als als ie geel is

11. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    Denk er dan een gloeiend hete soldderbout bij die zodanig is vastgekleefd dat ie het zicht bedekt... Beter zo? :wink:

12. ik een keertje met me wagen de banden eraf en gekeken waarom de band niet meer rolde
    nou niks te zien
    dus ik kijk en gees gas tegelijk maar met me gezicht iets te dichtbij klein beetje storing en een zwarte streep over me gezicht die er niet zo makkelijk meer afging

nog een dan
    gasgeven in plaats van remmen voor een gigantische plas:p

dat was het wel een beejte denk ik

ronnie

13. Bertus

Bertus verslagschrijvers Forum veteraan

Lid geworden:
    23 sep 2002
    Ronnie die lijst wordt wel langger als je langer rijd denk ik.

14. met een nieuwe zender maak je ook wel eens fouten he
    duhhh

ronnie

15. Bertus

Lid geworden:
    23 sep 2002
    Jep.
    Wat denk je als je bestuiring het niet doe.
    Alles uit je vliegtuig, nakijken, nee alles zit toch goed.
    Staat je zender op ppm, als hij op pcm moet staan.
    Maar dat zijn de bekende denk ik.
    Wel makkelijk kan je de zender de schuld geven.

16. Jaap J.

Jaap J.

Lid geworden:
    11 apr 2003
    Een heel kleintje: ging met mijn Carson voor het eerst rijden op een circuit en wel in Gouda (is met een Carson op zich al niet zo slim). Ik had ook net een nieuwe zender, mijn eerste (en enige) stuurwielzender. Er stonden een paar behulpzame mensen langs de baan die mij steeds netjes inzetten als ik er af ging. Maar het grootste probleem was het rechte stuk, er was echt geen houden aan.. Ik schaamde me kapot , ging de auto uiteindelijk maar met een rode kop zelf ophalen, even checken.. Servo reverse vergeten om te zetten. Bji het opkomen van het rechte stuk dus steevast de verkeerde kant opgestuurd.. Tja....

Valt mee he?

17. Bertus

Lid geworden:
    23 sep 2002
    Blij dat het geen vliegtuig was.
    Mijn standaard advies luid, nadat ik het bij een vliegtuig heb gehad.
    Controleer voor elke vlucht alle roeren ook op de goede richting.

18. Corrien

Corrien In Memoriam Forum veteraan

Lid geworden:
    28 okt 2003
    Speciaal voor Vinze (en laten we sportief blijven, dus buiten mededinging voor de bokaal) nog even een toevoeging aan mijn eigen verhaal....

Ik heb al geschreven, dat ik ooit een literblik rode verf in de woonkamer heb laten stuiteren. Dit ging als volgt: ik zat aan de eetkamertafel, benen onder m'n gat. Het betrof een literblik auto-spuitlak, 2k acrylaatlak dus.
    Om nog wat onderdeeltjes met de penseel rood te kleuren tilde ik het blik van links naar rechts en liet het halverwege glippen. Jawel, precies op die plaats..... Inplaats dat ze direkt kranten onder de stoel ging leggen, bleef ze eerst een heeeeele tijd gierend van de lach staan kijken en ik maar de beentjes bij elkaar knijpen om niets te laten lekken.... Toen ze eindelijk bijgekomen was, lag er dus al een aardig plasje op de vloerbedekking. Daarna schoonmaken, vloerbedekking, stoel...Totdat het toch wel vervelend pijnlijk begon te worden. Kleren omlaag en ja hoor, alles rood..., ze kwam niet meer bij en ik kon haar bijna wegbrengen. En ja, waar verwijder je zoiets mee? Na 23 jaar ben ik vergeten wat we precies gebruikt hebben, ik weet alleen dat het bar pijnlijk was. Pas later kwamen we er achter, dat er zelfs rode spetters op de gordijnen en het behang terecht waren gekomen. Om een of andere reden staat dit zelfde blik lak opeens niet meer op zolder, maar in mijn werkplaats....Wel kwaliteitsspul, want het is nog steeds niet ingedroogd.

Enne, Vinze, proest smakelijk morgen. Van eten zal wel niet veel meer terechtkomen....

19. jmwolters

jmwolters

Lid geworden:
    17 nov 2002
    Ik geloof dat ik heel stilletjes mijn soldeerbout onder in de kast ga neerleggen....

of moeten we nog even wachten op Richard Lekkerkerker ( die met die spinner, kan een interesante worden)

20. Stevo

Stevo Forum veteraan

Lid geworden:
    22 jan 2004
    jah jah en solderen met een acetyleen vlam, veel spectaculairder :D

Kunnen we misschien een sub-rubriek voorzien met het pijnlijkste wat mij ooit................. oké hier komt ie

Heb ooit een startplug proberen te verwijderen van een draaidende motor dwars door de propeller heen. Het was met een Tartan 22 ccm. 8 draadjes inwendig (k'wist niet dat die mannen dat konden) en 8 uitwendig alsook een geschaaft botje in mijn pink. Blijf er tot op heden nog steeds last van hebben( ruim 8 jaar geleden). Waar mijn verstand toen zat die dag ? Geen idee, maar zeker niet bij mij. De clubverzekering dacht dat wij aan het frauderen waren, die mannen konden dat niet geloven.

:oops: Ik hoop dat Richard dit gelezen heeft.

:wink:

Greetzzz
    stevo

Deel Deze Pagina