Niet vasthouden, maar over de grond laten glijden(als vliegen niet gaat).
Doet hij het dan nog:
-flybar vrij bewegen
-swash recht
-bladen gebalanceerd
-bladen uitgelijnd
Maakt niet uit, doet net hetzelfde... Alles staat recht
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Niet vasthouden, maar over de grond laten glijden(als vliegen niet gaat).
Doet hij het dan nog:
-flybar vrij bewegen
-swash recht
-bladen gebalanceerd
-bladen uitgelijnd
hoi; ik had eens een vraagjepfff mijn carbon flybars zijn zo krom als wat :/ dat is niet leuk !
Deze vraag snap ik best als beginner, maar waarom houten bladen? Als je niet ervaren bent is het alleen maar duur.hoi; ik had eens een vraagje
ik heb wooden blades van 10gr het probleem is ik heb trillingen op
mijn heli hoe kan ik dat weg werken.
-bladen gebalanceerd?
-bladen uitgelijnd?
Als je echt ergens niet uit komt, kan je het vragen. Daar is het internet voor, maar je mag zelf ook wel wat uitzoeken door de zoekfunctie te gebruiken.houten bladen balanceren hoe doe je dat
en de dezelfde bladen uitlijnen????????
Zie niets bijzonders (wel mooi). Gooi je bladen er een af, wellicht kun je dan je probleem ontdekken
roet
Martin
Heb je al eens gecontroleerd of het lager in de shash plate er recht in zit? Als dat niet recht zit, staat je hoofdas ook niet recht en kun je moeilijk verwachten dat de heli recht vliegt...
Willem.
Mooi spul inderdaad! Wel minder dat je dan niet kan vliegen. Ik zou de oude swash terug zetten en kijken of het weg was. Dan weet je waar het wel/niet zit.
Sorry dat ik gereageerd heb. Ik zal het de volgende keer (zeker) niet meer doen. Als dit de standaard manier van reageren wordt haak ik af...hoi,
je ziet toch op de foto's dat de hoofdas wel recht staat.
Sorry dat ik gereageerd heb. Ik zal het de volgende keer (zeker) niet meer doen. Als dit de standaard manier van reageren wordt haak ik af...
Willem.
Als je de FP in de vingers hebt, zal de FP2 niet veel toevoegen. Ik weet niet welke FP van Walkera je hebt, maar als dat de CB100 is, zul je tot de ontdekking komen dat de FP2 van E-Sky toch wel wat anders vliegt. Dat is iets meer "werken"Advies gevraagd,
Ik wil donderdag een nieuwe heli aanschaffen om mijn skills te verbeteren. Zit nu te denken aan een Honeybee FP2 of CP3. Mijn voorkeur gaat uit naar de CP3 omdat ik nu al een FP heb van Walkera, die vliegt als een coaxiaal.
Wat wil ik ermee doen? Voornamelijk in de tuin vliegen. Vermoedelijk kan de CP3 wat meer wind aan dan de FP2.
Wat zouden jullie doen de FP2 of de CP3 en waarom?