Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Dat deel van het forum was/is alleen voor geregistreerde leden.
Dit is een hele mooie koop Robert, ik gebruik Historische scheepsmodellen heel vaak, en voor de tuigage ga ik De Zeven Provinciën gebruiken.
Veel plezier met je aanwinst
Germt
Ben weer te snel met reageren(Sorry Andy).
Groetjes,
Frankwin
scheepsbouwerslatijn
Heb een beetje geluk mogen hebben vandaag
Ik heb voor de tuigage van mijn WvH straks het boek van G.C. Dik over de Zeven Provinciën gevonden voor een prikkie op marktplaats, kon het niet laten liggen.
Germt
Samen met het werk van Otte Blom heb je dan een schat aan informatie.Wat Germt al niet teweeg kan brengen. Aandelen zeker?:2gunfire:
Grt Kees
Zo beschrijft men in dat boek de tuigeage van een later type boegspriet.
Dus hoe je tot de conclusie komt dat dit niet het boek van G.C. (Kees) Dik is begrijp ik niet helemaal.
Dick, da's jammer, maar je zal er wel goed over nagedacht hebben. De koper zal in ieder geval een mooie opengewerkte romp tegemoet mogen zien. Ben razend niewsgierig naar je nieuwe project.
Trouwens vanmorgen in Barneveld nog even je SJN kunnen bewonderen, heeft een mooie plek gekregen !!
Sta paf dat blijkbaar nog niemand de legendarische Brederode,Haha ik heb geen aandelen hoor
Inderdaad die 2 samen, Otte Blom en het boek, moet voldoende zijn om alle info te vinden die je nodig hebt.
Ik heb dit boek gezocht omdat het boek "Period Rigging" een ander tijdvak betreffende de tuigage beschrijft.
Zo beschrijft men in dat boek de tuigeage van een later type boegspriet.
De 7 P is uit dezelfde tijd als de WvH.
Germt