De Zeventiende Eeuwse Gelagkamer

Ik weet zeker dat ik het in geen 117 jaar nadoe, je zou helemaal gek worden als je daar 17 jaar mee bezig bent.
Maar het is wel super knap gedaan.

ik heb vandaag 24 april , voor 140 euro balsa balkjes en triplex gekocht, en 5 cm groote scheeps schroeven en nog meer onderdelen deonderkant wordt gemaakt van 2cm dike balsa planjes.

ik heb dit by proton den helder gekocht.

grt timberwolf

Laatst bewerkt:
full

Germt, ik mis jouw foto's heel erg, waar zijn die gebleven? Laat ons svp weer mee genieten van jouw schitterende build!
Namens al jouw fans, en de vele mensen die je zo vaak goed op weg hebt geholpen! Je bent een drijvende kracht geweest van de Historische zeilboten, de 17e Eeuwse Gelagkamer en de 1e Historische Bootjesbouwersdag te Eindhoven!

Cpt Fred

Laatst bewerkt door een moderator:
Ik ben gewoon rustig aan het bouwen hoor:D
Gaat een beetje langzaam op dit moment, maar ben bezig met de potdeksels, ankerkluizen en daarna de vertuining, moet natuurlijk netjes gebeuren, maar een update met foto's volgt;)

Germt

Na een paar dagen van de werf te zijn geweest hoop ik deze week weer wat te bouwen aan de Prins Willem, en ja het blijft Prins Willem en geen Koning Willem

Andy

Ben een week op vakantie geweest en heb de draad weer opgepakt. Binnenkort komen er weer foto's van mijn Friesland.

Ja dat wordt bij Prins Willem dan worstelen met spreeworsten:help: en het aanhalen van de talies tussen de jufferblokken van de hoofdtouwen .

Wat hierboven staat lijkt haast wel geheimtaal (of een stuk uit het Koningslied ;))

Andy

Back