Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb vandaag 24 april , voor 140 euro balsa balkjes en triplex gekocht, en 5 cm groote scheeps schroeven en nog meer onderdelen deonderkant wordt gemaakt van 2cm dike balsa planjes.
Germt, ik mis jouw foto's heel erg, waar zijn die gebleven? Laat ons svp weer mee genieten van jouw schitterende build!
Namens al jouw fans, en de vele mensen die je zo vaak goed op weg hebt geholpen! Je bent een drijvende kracht geweest van de Historische zeilboten, de 17e Eeuwse Gelagkamer en de 1e Historische Bootjesbouwersdag te Eindhoven!
Ik ben gewoon rustig aan het bouwen hoor
Gaat een beetje langzaam op dit moment, maar ben bezig met de potdeksels, ankerkluizen en daarna de vertuining, moet natuurlijk netjes gebeuren, maar een update met foto's volgt
Na een paar dagen van de werf te zijn geweest hoop ik deze week weer wat te bouwen aan de Prins Willem, en ja het blijft Prins Willem en geen Koning Willem