Ha Alex, ik denk het nog even niet. Dit is meer een soort prototype. Als het allemaal goed vliegt ga een kijken hoe je het beste een motorkap (in serie) kan maken. Kleurschema is overigens van die grote Ultimate van Chip Hyde.
Ik herkende het schema inderdaad al :lol: Ik mis het bouwverslag van de Yak-54 op je site? Hij stond er eerst nog op.... Grt.
Het is hetzelfde als Sinterklaas-cadeautjes inpakken, echt waar. Iedereen kan het. Cockpitje hoeft van mij niet zo bij een schouderdekker, dat ziet er meer vreemd uit. Wat wel echt hoort is een motorkap die mooi in de spinner doorloopt. Tzt, bij de volgende versie, ga ik dat zeker maken. (Moet dit ding wel vliegen, als het als bagger vliegt (met allerlei couplings) koop ik een echt F3A toestel)
is er al een vliegveld gevonden ander kan ik wel vragen of dat we in wijk en aalburg terecht kunnen is een mooi vrij veld ook dit is nu erg nat
gelukkig is dit topic nu weer terug. En heeft het weer een topic-titel. Jammer dat het zo vernaggeld is verder met de lege posts...
veel mooier vrij kan het niet zijn zal eens informeren wat de mogelijkheden zijn wordt dan wel op een zaterdag, zondags mogen wij niet vliegen
heb vernomen dat ik een brevet moet hebben om met de wedstrijden mee te mogen doen is er een club in mijn buurt waar dat kan bedoel met een exminator wil het als het even kan niet op de wedstijd dag zelf doen klinkt zo lulig doe je mee met de wedstrijd moet je eerst nog afvliegen, en dal zal je zien dat je nog zakt ook groeten bert
In Utrecht kan dat wel op korte termijn denk ik. Voor alle zekerheid, je moet natuurlijk ook KNVVL lid zijn.
ben ik vandaag geworden :lol: zal nog even een bevestiging afwachten zal volgende maand wel geregeld zijn 8) of kan dat nu al :?:
ben een zaterdag te gast in utrecht voor m'n brevet te halen jaja het is wat na 10 jaar oefenen eindelijk afvliegen :lol: wie zijn er nog meer zaterdag middag in utrecht? groeten bert
Tot zaterdag dan. Sinds oktober mijn 2e keer vliegen deze winter. Nog nooit zo veel gevlogen beneden de 15graden.
Lol als je in Belgie niet vliegt onder 15graden dan vlieg je enkel in de zomer (soms 8) ) Ik vlieg tot -5 je vlieger vliegt dan trouwens veel beter dan bij 40graden
Ja op brandstof! :wink: Lipo's vinden echte kou niet zo leuk. gelukkig is nog nauwelijks echt koud geweest 8)