PRACHTIG die remmen.!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Maar wat je op je brandstoftank hebt geschreven klopt dat wel 2850 cl, wordt het dan niet te zwaar moet dat geen 2850 ml zijn?
@Gert-jan; Overal moeten o-ringen in anders gaat het lekken. De speedbrake cilinders zijn origineel van BVM en heb ik aangepast, hier zaten zelfs x-ringen in, nóg mooier. Voor al mijn eigenbouw cilinders gebruik ik gewone o-ringen die je op de hoek kan halen. www.fabory.nlGebruik je in je zelfgemaakt cilinders o ringen of allen een kunstof zuiger ?
goedendag
Ik zit regelmatig mee te lezen , maar dit ziet er echt geweldig uit , trouwens dit geldt voor al de schaalbouwers hier.
Ik vlieg zelf niet , maar ben lekker samen met m'n zoontje met auto's aan het spelen.
Ik heb een vraag , als het hier niet thuis hoort , hoor of lees ik het wel.
Een F16 heeft toch een "kritische" vleugel , ergo als z'n computers het laten afweten is het einde vliegen en een ietwat beroerde landing , hoe los je dit op met een 1:5 schaal model , wat tot in detail moet kloppen met een 1:1
Zo de MEESTER heeft gesproken
Gerald geniaal
Dit is een uitleg die niet aleen echt klopt maar die ook echt door iedereen begrepen word
Volgens mij heb je een roeping gemist
Ik vind jouw project zo mooi dat ik zelfs besloten heb een jet te kopen
een L39 maar die word niet zo mooi als jouw F16
en ik hou het bij electro
Als je een F16 ziet taxien let dan maar is op het hoogte roer dit is bijna continu in beweging dit doet de fdc om de kist stabiel te houden of te corrigeren.
Egbertje
Afgelopen dagen erg mee aan het kl**ten geweest, piel werk om de juiste scharnierpuntjes te vinden, het liep geregeld vast.... maar nu werkt het eindelijk :zon:De klepjes onder en boven mee laten bewegen gaat niet lukken?