Dit was het inbouw draadje vd eerste fpv eazystar. rip trouwe 6 jaar oude kist.

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door wiebe, 7 mei 2010.

1. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Wiebe!

Je laatst onthouden GPS coördinaten kunnen je helpen bij het vinden.
    Heb je er een addres in staan?

Godsakke wat klote man:(

( de krant bellen heeft mij geholpen :rolleyes: )

2. wiebe

wiebe

Lid geworden:
    5 feb 2003
    Geen adres.de gps gegevens zou ik nog kunnen achterhalen via het filmpje .
    Maar het was boven een meer.

Ik ben met de 2e ontvanger en antenne nog rond gereden ,kon niet overal komen .
    Maar denk dat hij in het water ligt .
    Het meer is vrij smal daar.[kan ook in een weiland zijn]

Maar we gaan gewoon verder ,ga eerst mijn nieuwe ez maar in elkaar zetten met ailerons .
    En jou ex video zender,en dan netjes .

En het kan gewoon gebeuren ,ik houd er altijd rekening mee het is kak maar dat is niet anders.
    En nu denk je was ik maar die kant op gevlogen ,maar das een koe in de kont kijken .

Groeten Wiebe.

3. Bernie

Bernie

Lid geworden:
    30 jan 2006
    Zat ik vanmiddag nog aan te denken, om m'n 06 nummer op het vliegtuig te plakken/schrijven.
    Je weet maar nooit, misschien dat het ooit nodig is.
    Ik zal toch steeds verder weg proberen te vliegen :yes: .

4. Rogier

Rogier Guest

Persoonlijk zou ik dat NOOOOOIT doen...

Ik was er vanmiddag bij bij Wiebe. Erg vervelend was het en ook flink stressen! Maar stel dat je met je 06 erop vliegt. Je raakt hem kwijt en hij boort zich in een huis, of erger..... dan weten ze je snel te vinden. Daar komt bij dat sommige fpv zenders natuurlijk niet helemaal legaal zijn. Maar die discussie wil ik niet weer oprakelen!!

Wiebe, ik denk dat hij niet in het meer ligt hoor... flinke wind en rond de 250 meter hoogte... dan ga je denk ik zeker wel 2km opzij... als hij gaat glijden... tollen is inderdaad blup...

5. Bernie

Bernie

Lid geworden:
    30 jan 2006
    Landelijke omgeving met weinig huizen enzo vliegen dus ;) .
    Zwevende EZ* maakt ook niet al te veel brokken.

6. ramsus42

ramsus42

Lid geworden:
    1 jan 2003
    Misschien even een FPV maatje opduikelen die ook FPV vliegt en de kist richting die omgeving opgooien? De EZ blijft wel drijven! Neem het meteen even op die reddingsoperatie!

Kom op, nog niet de moet opgeven, gewoon door blijven zoeken!

7. Rogier

Rogier Guest

Dat ben ik niet helemaal met je eens......(die brokken). Het kan ook zo: (was mijn ez* met een Corona setje. Gauw weg die rommel. Vanaf 1.40 onbestuurbaar)

Dan heb je geluk dat je in een landelijke omgeving vliegt, maar als hij zo naar beneden gaat zoals op het filmpje... oei

Laatst bewerkt door een moderator: 13 nov 2015
  8. Bernie

Bernie

Lid geworden:
    30 jan 2006
    Ik bedoel dat je in principe niet in een druk bevolkte omgeving gaat FPV'en, dat is volgens mij een ongeschreven (of geschreven) regel?
    Dus je kunt idd je vliegtuig verliezen, maar de kans op schade bij anderen is minimaal.

9. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
  10. Baggus

Baggus

Lid geworden:
    3 apr 2010
    Zoiets heb ik nog liggen, wilde het in m'n auto inbouwen maar is er nooit van gekomen. Voor een zacht prijsje bied ik 'm aan. Heeft panic aansluiting die te activeren is als je ontvanger in failsafe gaat, zodat hij GPS verzend via GSM voordat je vliegtuig zich in de grond boort ;). Zonder de metalen behuizing weegt het overigens ook niks. Stuur maar PB als je interesse hebt.

11. Rogier

Rogier Guest

Wel mooie ebay advertentie... 1 voor 67 dollar en 2 voor 160... huh? 10 voor 710... hmm, wie kan hier niet rekenen.. :)

12. LeoFPV

LeoFPV

Lid geworden:
    14 sep 2006
    ik vlieg al jaren hier achter in het park. De mensen zijn er nu al aan gewend en hebben ook al redelijk vaak hulp aangeboden met betrekking tot uitschuifbare ladders als er weer eens een kist in de boom hing. Dat is nu stukken minder met de headsets. Zelfs politie vind het prachtig als ze ff kunnen meekijken. Zolang je maar geen brandstof vliegt of enorm veel herrie produceert. de kistjes hier zijn best braaf maar de 1500Watt funjet moesten ze ff aan wennen ;) (ik ook trouwens)

Ongeschreven wet?! tja... zolang niemand er last van heeft heb je geen gezeur. Als ik ga vliegen of even wat demonstreer voor klanten zijn er altijd mensen die ff komen kijken. Laat ze meekijken en die zijn tevreden.

Idd. met schuim kistjes zul je niet zoveel schade veroorzaken. Ga alleen niet boven wegen of snelwegen vliegen. dat leid mensen af en kunnen ongelukken veroorzaken. Als je zelf al 120 rijd en frontaal tegen een schuim kiste komt die ook nog eens 80 a 100 vliegt.. doet wel au denk ik.. niet alles is schuim..

Deel Deze Pagina