DJI F450 Naza V2 kit

Discussie in 'Multicopters bouwverslagen' gestart door Yov, 27 dec 2014.

1. gjcvro

gjcvro

Lid geworden:
    11 okt 2014
    Oh, dat is wel echt balen. 1x pech dat kan, maar 2x is wel erg zuur.

2. gerard

gerard

Lid geworden:
    24 jul 2002
    waar bestel jij je spullen man dit is niet normaal

3. Hermanusb

Hermanusb

Lid geworden:
    22 nov 2014
    Ben blij dat ik dat soort ellende niet had.

4. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Ik zit al aan 50 euro niet terugbetaalde verzendkosten heen en terug!

5. gjcvro

gjcvro

Lid geworden:
    11 okt 2014
    Euh, sorry maar hun maken de fout, en jij kunt betalen?

6. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Blijkbaar ... al staat het op de site anders... De eerste daar moet ik nog documenten van krijgen maar die zij telefonisch dat ik het terugzenden niet voor mijn rekening moest nemen. Wel heb ik 2de maal elders besteld aangezien het nog 4 weken ging duren! dus verzendkosten zijn fwoep weg! 2de maal besteld op bovengenoemde site en dus 2 de maal kosten betaald en telefonisch te horen dat dit niet volgens de nederlandse retour-policie is .... maar op hun website staat duidelijk :
    Ik zou eventueel al kunnen beginnen met de F450 kit van de eerste zending ? Maar ik zag wel enorme verschillen in prop's tussen de 2 pakjes... dus ik weet niet in hoeverre dit zal goed komen als ik dan naar A de nieuwe F450 van B terugstuur?

7. gjcvro

gjcvro

Lid geworden:
    11 okt 2014
    Ik denk dat je een oude en nieuwe set hebt gekregen.. Wat voor esc's en kleur motoren heb je?

8. Micropuller

Micropuller Forum veteraan

Lid geworden:
    1 jul 2004
    De verkoper heeft het recht om te proberen zijn fout goed te maken. Als jij daar niet op wilt wachten en het pakkket terugstuurd, zijn die kosten voor jezelf.

9. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Ja maar het gaat hier over 2 winkels 2 bestellingen en 2 fouten ;)

De eerste zend ik terug daar wil ik niet op wachten. Maar de 2de verwacht ik wel een nieuwe F450 kit dat volledig juist is. Het grappige is dat ik hier aan deze persoon verteld heb wat er gebeurd was en ik hoop het nu niet voor te hebben en toch nog .... :/ mijn verzendkosten voor dit laatste zijn 2 x 17,... Euro !! (heen en terug!) ik verwacht de terugkosten toch volledig terug hoor!

10. Micropuller

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Als jij de tweede zaak de kans geeft om hun fout goed te maken (nieuwe / andere onderdelen te leveren), zullen ze dat kostenloos moeten doen. Als ze de oude onderdelen terug willen hebben, zullen ze de verzendkosten daarvoor ook zelf moeten betalen. Aangezien je direct een tweede set hebt besteld, ga ik er van uit dat je de eerste verkoper die kans niet gaat geven, dus zul je de kosten voor het retour zenden zelf moeten betalen.

11. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Ik ga hier via PB op in gaan ;)

12. gjcvro

gjcvro

Lid geworden:
    11 okt 2014
    Je kunt er nog wel over discusseren of 4 weken een redelijke termijn is om de juiste controller te leveren. Het is natuurlijk wel belachelijk dat ze dan maar een lite opsturen ipv een V2.

13. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Inmiddels heeft zender 1 mij al een mail gezonden dat ze ze wel al kunnen leveren vanaf Januari eerste week... Mjah 4 week is redelijk maar als we er samen uitkomen dat ze ze terug nemen dan is de kous voor mij af toch? + Ze hebben ook nog maar gereageerd op mijn eerste mail en nog niet op de andere (ik heb telkens het telefonisch contact per mail bevestigd naar hun harde les dat ik reeds geleerd heb uit zakelijke wereld.... :/)

14. Micropuller

Lid geworden:
    1 jul 2004
    Klopt. Het lastige is, dat er voor zover ik weet geen maximale termijnen zijn vastgelegd, er wordt gesproken over een "redelijke termijn". (wat ook wel logisch is) Als jijzelf op iedere hoek een V2 kunt kopen, mag je verwachten dat een leverancier sneller kan leveren dan over 3 of 4 weken. Desnoods regelen ze er zelf een via een concullega. De klant is tenslotte koning.

15. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Tsja , idd dat zou je mogen verwachten....

16. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    het ziet er niet naar uit dat ik het eerste pakje retour zal kunnen geven zonder zelf in te staan voor de verzendkosten.... Mocht er dus iemand interesse hebben in een F450 kit met naza Lite laat gerust een PB achter ik denk dat ik 1 op overschot zal hebben ....

17. sasper

sasper

Lid geworden:
    16 aug 2013
    Dit is in 2 woorden: GÊ-NANT!
    Die bedrijven kunnen echt 2 dingen als t aankomt op service:
    - niks,
    - en HELEMAAAAL niks

18. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Heb ik nu toch wel een gratis retourcode gekregen van afzender 1 maar staat mijn adres nu terug als ontvanger ingevuld! :/

19. gjcvro

gjcvro

Lid geworden:
    11 okt 2014
    Dat is toch niet erg? Als ze je geld maar terugstorten;)

20. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    ja maar als ik nu alles op de post doe komt het binnen 2 dagen terug bij mij binnen zo :p

Edit: Inmiddels heb ik de juiste retourbon ontvangen! nu nog hopen dat het geld snel terug gestort zal worden! ;)

Edit2: Van de 2de winkel heb ik nu ook via chat bevestiging gekregen dat zij de kosten voor verzending zullen terugstorten zodra bewezen is dat zij in fout zijn. oef! buiten lang wachten op alles komt het toch nog in orde!

Laatst bewerkt: 3 jan 2015

Deel Deze Pagina