DJI F450 Naza V2 kit

Discussie in 'Multicopters bouwverslagen' gestart door Yov, 27 dec 2014.

1. Ron68

Ron68

Lid geworden:
    5 feb 2015
    Vraagje emil,

Nu heb ik die selftightning props. Kunnen daar ook propellers op die niet selftightning zijn?
    Nu heb ik wel een f450 he en geen 550.

2. Psygho (Emil)

Psygho (Emil) Forum veteraan

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Jemoet iig losse dopjes hebben, en dan zou het moeten passen.. Hangt nog even vanaf of je vlakke kanten op je motor hebt zitten. Zo ja past het direct om dji 10x3.8 te pakken. Hen je geen vlakke kanten dan moet je ze uitboren, of dan beter props pakken met ene rond gat. Zoals graupner of hq. of gemfan

3. jastas

jastas

Lid geworden:
    7 okt 2014
    ik vlieg zelf al een tijdje met gemfans!
    goedkoop, vlot te verkrijgen maar moeten wel worden uitgeboord.

Zo'n boortje koop je voor 15eur, de rest is kinderspel... vergeet wel geen borgmoer te plaatsen!

4. Ron68

Ron68

Lid geworden:
    5 feb 2015
    Boortje van €15,- ? Wat is daar speciaal aan dan?

5. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
    Let wel op dat een borgmoer maar op 2 van de 4 werkt!Zelftightning motoren hebben links en rechts draad! dus je moet van die zilveren dopjes hebben, met links en rechts draad..

Dat ""boortje"" , is een propruimer.of een getrapte boor. Dat is de juiste benaming, en idd die zijn tussen de 12 en de 20 euro....

6. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Leverancier A heeft na de retour 3 maanden terug nog steeds geen terugbetaling gedaan! Ik heb letterlijk elke week gebeld en telkens is mij dit beloofd geweest! Ik heb gedreigd om gerechtelijke stappen te nemen en zelf dit werkt niet! Daarom heb ik dus sinds gisteren mijn advocaat aan het werk gezet! Ik vind het jamer dat het zo moet gaan om je geld terug te krijgen!

7. jastas

jastas

Lid geworden:
    7 okt 2014
    wat is er gebeurd?

8. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Ach! Helemaal in het begin is alles te lezen! Ik ontving de verkeerde Set ik betaalde voor de f450 set met de naza V2 en ontving de lite! Zij konden mij de juiste pas leveren na pakweg 2 maand... (zag ik niet zitten!) Dus retour gezonden! Zij gingen alles terugstorten maar nu 3 maand verder (en elke week belofte deze week storten we het terug!) ben ik het K*ts beu! dus advocaat aan het werk gezet...

9. Ron68

Ron68

Lid geworden:
    5 feb 2015
    Zojuist gekeken. Ik heb er een vlakke kant op zitten. Dus dan die 1038 bestellen en speciale moertjes erop.

10. Psygho (Emil)

Lid geworden:
    7 jan 2004
  11. Yov

Yov

Lid geworden:
    28 sep 2010
    Iemand ervaring met deze kit? Ziet er deftig uit toch? (zeker voor die prijs)

Deel Deze Pagina