Bedankt Norbert voor je bevindingen. Qua design en afwerking echt een juweeltje dat is zeker, kan zo bij skynet!
Dit is mn eerste camera drone, heb geen vergelijkingsmateriaal..
De "coordinated turns" zijn trouwens goed mogelijk in de normale modus, heb redelijk wat ervaring met rc heli's en de nodige uren in de cockpit, weinig gedaan met drones dus misschien de "klik" snel gemaakt?!
Forward positioning heb ik standaard uit vanwege de lage zon bij langere afstanden.
Moet nog wel wat spelen met de special flightmodi. Kan je bijvoorbeeld een cirkel vliegen om een gebouw (windmolen bijv.)? Kan de "spotlight" modus niet vinden!!
Heb dat vanmiddag handmatig gedaan en een zendmast op n paar meter gemist ( erg heuvelachtig hier, de hoogte van t kreng toch onderschat, geen sensoren opzij

).
De camera: is minder sinds de laatste update lijkt wel. Ik kan niet goed de juiste settings beoordelen waaronder de focus: MF enabled of niet, landscape of normal, welke kleur (true, none, d-cinelike)... wat geeft nou een rete-gaaf/scherp beeld in 4k? Ik weet t niet, misschien wil iemand me wegwijs maken?!
Afstand: 2.4km zover, 1/3 cirkel in totaal 10,5 km op 1 accu, ben dol op de endurace! Alweer van 4 bars naar niks in n seconde. Weet niet wat de bron is van deze interferentie maar het rc signaal is er erg vatbaar voor. Na deze vlucht RTH en op n halve meter nauwkeurig autoland, wow.
Ik ga zeker voor een booster tzt, ben n beetje jaloers op de FCC regio's. De tx zal dan wat meer ruimte innemen maar een nieuw tasje tegen die tijd.
Heb nog heel wat om uit te proberen maar 1 ding is zeker: deze machine is waar voor je geld.