DJI New Mavic Pro

Mooie opname scherp beeld, vraagje is dit in 4k op genomen??

vleugel

Hehe..grapje zeker? DAT filmpje is dus bagger. Slechte res en vol aliasing.
De Mavic kan, zoals eerder bevestigd door velen, veel mooiere shots maken.
Het is een rete-gave drone. Zoals Blik beschreef, perfect in zijn categorie.

Heb eindelijk de polar 6 pack cinematic/vivid binnen. Past als gegoten op de camera, geen issues met de gimbal zij het niet dat ik nog altijd niet heb kunnen vliegen ermee..
Iemand tips welke filter geschikt is voor "Hollands bewolkt"?

Dat filmpje was dus de eerste vlucht en drukte zomaar op de REC knop.

Nog niets was er ingesteld, dus instellingen waren uit de doos zo.
Youtube maakt het ook niet beter.

Ik ben nog steeds druk doende met testvluchtjes en alle functies te leren.
Tot nog toe heel blij ermee !

JPcomputers krijgt ze deze morgen binnen kreeg ik vanmorgen in de Mail. Dus wil je een combo reserveren of bestellen zou ik ze bellen! Grtjs

Centralpoint bedoel ik
Dat zei ik gisteren blijkbaar eerst pre orders uitgeleverd..[emoji6]

615f82bf85b48d9aca820174bff9bb73.jpg

Begrijp me niet verkeerd hoor, jullie zijn vast net als ik reuze fanaten en liefhebbers van drones.
Maar om nou 1200 euro te moeten neerleggen voor zo'n Mavic vind ik persoonlijk iets over de top.
Vond dat ook al van die Inspire, maar die is wel effe van een iets andere formaat en categorie.
Ik ben erg blij dat jullie zoveel genieten van jullie Mavic, maar dat mag dan ook wel voor die 1200 euro.ha ha ha ha ha
Op naar de lente.
Vr Gr

Begrijp me niet verkeerd hoor, jullie zijn vast net als ik reuze fanaten en liefhebbers van drones.
Maar om nou 1200 euro te moeten neerleggen voor zo'n Mavic vind ik persoonlijk iets over de top.
Vond dat ook al van die Inspire, maar die is wel effe van een iets andere formaat en categorie.
Ik ben erg blij dat jullie zoveel genieten van jullie Mavic, maar dat mag dan ook wel voor die 1200 euro.ha ha ha ha ha
Op naar de lente.
Vr Gr
998 bedoel je Erwin [emoji12] Jij hebt meer geld aan RC uitgegeven dan menig ander op dit forum [emoji23] Ik een goede 2e plaats denk ik [emoji13]

Ha ha ha ha, zolang we elkaar maar begrijpen mannen.
Dan is alles oke.
We zitten tenslotte allemaal in hetzelfde hobbyschuitje.
We spelen graag met drones en RC toestellen en benne redelijk verslaafd aan het spul.
Ik begrijp jullie wel hoor, alleen vind de prijs van die Mavic zo absurd hoog.
Maar zoals iemand reeds zei: het is ook erg persoonlijk.
Vr Gr E

Zal vast aan mij liggen, maar vinden jullie 1200 euro voor een drone niet belachelijk veel geld?????

Nee. Dat is niet veel geld.
Losse vergelijkbare camera zoals een GoPro kost ongeveer €500,- Losse gimbal voor zo'n camera komt op ca €300,- Dan zit er nog een FHD long range (4 tot 7 km) videozender in, een hele boel aan electronica, processoren en sensoren...
Alles bij elkaar valt dan €1199,- wel mee voor wat je krijgt.

Recent nog een Traxxas X-Maxx gekocht.
Dat is in verhouding pas duur... [emoji41]

Maar ja...
Wel heel leuk [emoji23]

Back