Hoogkerk, bij de recreatieplas bij het strand, kant Johan van Zwedenlaan. Tot nu toe is het daar heel rustig.
Ho ho ik heb het hier niet over oplichting naar de klant toe Ik heb het hier over oplichting van de verzekeraar. Je bent commercieel bezig en je moet je dan ook commercieel verzekeren En als je dan open en bloot gaat vertellen hier op het forum dat ze daar toch niet achter komen dat je commercieel bezig bent. Dan noem ik dat pure oplichting. En ook raar dat je dat hier op het forum gaat zetten
Ach, daar komt men vanzelf achter als de phantom een keer naar beneden komt bovenop de auto van de eigenaar van de miljoenenvilla. Dan blijkt de verzekeraar ineens een stuk minder joviaal te zijn. Sorry dat ik het zeg, maar de gemiddelde tussenpersoon is gewoon niet te vertrouwen. Ik heb onlangs een aantal zakelijke verzekeringen vernieuwd en als ik blind op de tussenpersonen had vertrouwd, was ik vroeg of laat het schip in gegaan.
Je gebruikt hele grote woorden en die beschuldigende toon begint wat vervelend te worden. Ik heb nooit een verzekering opgelicht. En ben dat ook niet van plan in de toekomst te doen. Nogmaals, ik heb de situatie precies zoals die is voorgelegd aan een dame van Unive. Niks verzwegen, niks gelogen. Ze had 'n paar weken nodig om alles uit te zoeken (wist niet eens wat een quadricopter was), en belde me toen terug met dat aansprakelijkheids- en inboedelverhaal. Ik heb haar gevraagd het voor me zwart op wit te zetten. Wat is gebeurd. Dus bespaar me je opmerkingen over oplichterij, valse concurrentie en ander geneuzel. Dat is het soort 'wijsheid' dat op alle verzekeringen van toepassing is. Wat is jouw oplossing? Je nergens meer voor verzekeren. Of net als ik... toch maar doen, en hopen dat je het nooit nodig hebt?
Yup, precies zo ging het bij mij ook. Dametje aan de telefoon, precies uitgelegd wat ik doe en wat ik wilde verzekeren. Allerlei formulieren ingevuld en opgestuurd en dan maar wachten (het duurde wat langer, omdat ik geen standaard geval was) uiteindelijk de polis binnengekregen en nadat ik met een stofkam door de voorwaarden was gegaan en een paar kritische vragen had gesteld bleek er dus geen kont van te kloppen. Uiteindelijk zelf met meerdere adviseurs om tafel gezeten en weer een paar weken later lag er een voorstel wat wel bij mijn werkzaamheden past. Als ik er niet bovenop had gezeten, had een klein foutje me tonnen kunnen kosten.
Kan ik ergens wat van die professionele, door-en-door verzekerde, foto's van jullie zien? Ben wel benieuwd.
Wie zegt dat ik foto's maak? Ik zit in een heel andere tak van sport (waar de risico's af en toe ook een stukje groter zijn) Ik zie hier alleen de laatste tijd een hele hoop personen die "iets met luchtfotografie / film willen doen" en denken dat het niet meer inhoudt dan een quadcopter kopen en vervolgens je diensten aan te bieden. Even afgezien van het feit dat je dan praat over oneerlijke concurrentie (vergelijk het met een zwartwerker), kun je er natuurlijk ook op wachten dat er een keer iets goed mis gaat. En daar zitten de bedrijven die het wel professioneel aanpakken natuurlijk niet op te wachten.
Zwartwerkers heb je overal. Ik vind het jammer dat bijna elk topic eindigt met gezeur over regels, vergunningen etc. dit heeft niets meer met de phantom te maken...
Nou Nou Tjee is dit nodig? ik dacht dat hier iemand enorm zijn best had gedaan om hier een hele mooie review neer te zetten om te helpen naar anderen. Elkaar helpen en tips te geven dat was de reden dat ik met mijn nieuwe hobby op dit forum kwam. Maar elkaar afblaffen hoef ik echt niet te leren hoor dat lukt mij zo ook wel. Tips en reviews over de PHANTOM zie ik hier helemaal niet meer een beetje jammer. Laten we elkaar gewoon vriendelijk helpen met de hobby en van elkaar leren. En niet gelijk negatief doen nergens voor nodig. Gr.marc007
DJI Phantom Wie kan mij hielpenMijn DJI Phantom is bij stil staan en de lucht uit balans Hij begint gewoon te danse En bij de landing is het zelfde dus dan landen moelijk
Hoi, Wat je kan proberen is je Phantom aansluiten op de computer en hem te celebreren. Dan zal het waarschijnlijk over zijn. gr.M007
De Phantom wordt pas leuk wanneer je er ook mee gaat filmen, daarom de Hero3 Black Edition aangeschaft samen met de Carbon Anti Vibratie systeem. Dit werkt fantastisch, geen jello en de kwaliteit van dit kleine wonder is echt super. Wat me opvalt is dat de camera behoorlijk warm wordt, tijdens één van de vluchten stopte de Hero3 zomaar met filmen. Kan dit zijn omdat hij (te) warm wordt, bij zit die bovendien nog in de waterdichte behuizing dus de warmte kan nergens heen. Is het zinvol om de achterwand van de behuizing van de camera met de open versie om te wisselen. Heeft iemand daar ervaring mee? Groet, Albert
Dat de Gopro tijdens het filmen er mee stopt is algemeen bekend! Google maar eens. Wat in veel gevallen helpt is de SD kaart (van tenminste classe 10) even opnieuw te formatteren. Maar nogmaals ook dat helpt soms niet.