ja
gr Sander.
gr Sander.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
teasertje....
![]()
Het begin van alle motor upgrades
vlnr:
Neu 1515H1YF 2200Kv (dus met ingebouwde fan) voor de RC8SCbe
Neu 15151YF 2200Kv voor de Slash 4x4
Neu 15121YF 2650Kv voor de Slice
de 1515H was een koopje op ebay (nauwelijks gebruikt) deze heeft de gaas upgrade niet. De andere 2 zijn nieuw
![]()
De uiteinde van de 2 nieuwe zijn voorzien van filtergaas (door In-Racing)
![]()
Hier is de 1515 open.
![]()
De 1515H heeft hier nog geen gaas. Dat heb ik er inmiddels in gezet.
![]()
voorkant 1515H
![]()
De keramische lagers zijn inmiddels binnen.
De 1515H 1Y/F is voorzien en heeft de gaas filter gekregen. Hij zoemt inmiddels vrolijk in de RC8SCe. Het Koppel is mooi krachtig. Hij cogged helemaal niet en onderin de toeren is ie dan ook super smooth. Hij kan bijna kruipen als een crawler en dat met 19/44 vertanding. Na een kwartier bashen is ie lauw (35 graden) Het mooie van deze motor is natuurlijk dat hij zichzelf koelt.
De rotor van de 1515 H
![]()
![]()
Ook de ex 1512 1.5Y (1850Kv) van SSI is voorzien van nieuwe lagers en gaas en heeft even de Slice blijgemaakt totdat de diffgears stripten (ongelukje met stoeprand en strakke slipper). Ook erg soepel deze motor maar ook nog eens lekker stil. Meer dan genoeg vermogen voor de 3 kilo wegende Slice met achterwiel aandrijving. Vraag me af hoelang de arme 48P tandwieltjes in het diff het deze keer gaan uithouden.
![]()