DOAME  Dutch Outdoor Aeromusical Event, 21 & 22 Augustus 2010

Hey jeroen, ik zie al dat jullie ver op weg zijn! Super, ik ben erbij (als er niks tegenzit) nu nog zorgen voor een mooie strakke AM. :rolleyes:
Zitten jullie op het veld met geluidsrestricties oid?

grt Ron

ik zal er ook bij zijn met de sebart.
sukhoi50e vliegt echt super.
het wordt leuk denk ik.
mijn voordeel ik vlieg er zelf.

groetjes,
wessel

Hey jeroen, ik zie al dat jullie ver op weg zijn! Super, ik ben erbij (als er niks tegenzit) nu nog zorgen voor een mooie strakke AM. :rolleyes:
Zitten jullie op het veld met geluidsrestricties oid?

grt Ron

Hey Ron,

Opzich hebben we weinig restricties, het moet gewoon niet te gek worden. Teveel geluid is ook enkel in je nadeel als je de beoordelings criteria bekijkt.

Aan alle mensen die nog twijfellen of een beetje onzeker zijn of ze mee willen doen:

Je hoeft echt niet de nederlandse Gernot Bruckmann te zijn om mee te doen! We hopen dat we voldoende aanmeldingen krijgen zodat we het evenement door kunnen laten gaan en het volgend jaar weer kunnen houden. Het zou zonde zijn als we het maar bij een enkele show/wedstrijd moeten houden omdat iedereen de kat uit de boom wil gaan kijken. Dus trek je stoute schoenen aan en geef je op. Iedereen moet ergens gaan beginnen en de verwachting is dus dat het niveau in de loop der jaren moet gaan groeien.

De stelling is dus, "niet denken maar gewoon doen"

Nog een vraagje, ik kan er namelijk niets van vinden op de website (of ik moet erover lezen). Kan je deelnemen in meerdere categorieën?

EDIT: antwoord toch al gevonden:
9. Als het deelnemers aantal het toelaat mag aan beide klassen (small & large) worden
deelgenomen. Het is dan wel verplicht om in beide klassen een andere AeroMusical te
vliegen.

Laatst bewerkt:
Dat staat in de pdf, je mag ( mits het deelnemersaantal dat toelaat) in beide klasse meedoen, maar je moet dan wel 2 verschillende am's vliegen.

gaaf een beetje show vlieggen.
volgende week de derde wedstrijd f3a.c.
en dan dus de tijd voor een musical (mag flip toch nog ergens aan meedoen).

Ik hoop dat ik het kan regelen dan ben ik er ook :)

Zou eigenlijk naar Posterholt gaan voor n vliegshow..

Grt.

Ik ga ook meedoen met mn 3.30m Yak of mn 2.80m Yak :D

Kom wel alleen op Zondag, Vrijdag en Zaterdag ben ik namelijk in Posterholt.

Heb me zojuist aangemeld !

Grt.

Laatst bewerkt:
Ik heb me ook ingeschreven in de catogorie heavy :lol:
In tegenstelling tot indoor lukt het wel aardig om muziek te vinden.
Mijn nieuwe telefoon heeft een ingebouwde mp3 speler en met een setje in-ear oordoppen kan ik hopelijk redelijk wat oefenen voor augustus.
Nu nog een nieuwe carbon prop, dat scheelt weer wat in de geluidsbelasting.

grt

Hey Ron,

Leuk dat je er ook bij bent. Inmiddels zitten we rond de tien deelnemers wat dus de goeie kant opgaat. We zullen proberen om asap de deelnemerslijst online te zetten.

Back