Niet vergeten dat er ook nog andere importeurs voor futaba zijn... dus sommige winkels ze kunnen hebben en andere niet. (en het is moeilijk te zien voor de klant vanwaar het komt).
Alexzzz, natuurlijk kan ik ze bij een winkel bestellen, naar hij is nu volgens mij nog nergens op voorraad. Komt de ontvanger geen seconde sneller van op mijn deurmat.
Ik heb ook het hele net afgestruind voor de R6004 ontvanger, nergens op voorraad Alternatief als ik nu op 2.4Ghz (T12FG) indoor wil vliegen is dus twee maal de R607 ontvanger kopen, niet echt licht en duur, heb nu bij Hobby-City een nieuwe Spectrum DX6i zender + ontvanger en een extra AR6100 (3,5g) ontvanger besteld voor +/- de zelfde prijs als wat je hier betaald voor twee Fasst R607 ontvangers. Gr, Mario
How, de 616FFM is al een stuk lichter dan de R607. Maar ik wacht wel tot de F604 ergens begin volgend jaar.
Heb de 6004 besteld in de VS...met een beetje geluk wordt hij nog voor de kerst verzonden Voor de liefhebber: heb nog een nieuwe R616 in doos met kabeltjes met molex connectors. Ikzelf ben absoluut geen soldeerfan, vandaar dat ik liever een 6004 heb dan een 616.
Net ff weer alles doorgelezen, maar kon het niet vinden!! Met wat voor type's lijm hebben jullie de diverse onderdelen gelijmd? Gr, Mario
- Foam-safe CA plus kicker - UHU Por - Bison of Pattex constructielijm (bruislijm) Net wat je prettig vind werken, ieder heeft zijn voorkeur.
ik heb het koolstof en carbon met seconden lijm gedaan. Het depron met uhu por Helaas ben ik nog niet verder. Veel werken enzo en de schuur opbouwen natuurlijk Groetjes Posted via Mobile Device
Ik ben sinds gisteren ook in het bezit van een Elipsia. (Raymon bedankt hiervoor! ) Heb hem al uitgesneden en kleur gegeven.Alleen nog mallen overal van maken en dan in elkaar zetten.Hij is wel mega groot en licht door het extrupur.
Heb je al een nieuw kistje op het oog voor de wedstrijd in Markelo? (4 maal is scheeps-recht toch) Grt.
Ik hoop dat deze zo goed vliegt dat ik er de wedstrijd in Markelo ook mee haal.Was eerst van plan om weer met de F3A van m'n broer te gaan,die heeft alleen de laatste indoor van de club niet zo goed doorstaan.
Die van mij is ook klaar voor de maiden morgen Niet de lichtste (148g) maar wel lekker degelijk en met 450Mah 2S lipo's voor wat langere vliegtijden
Geel is duidelijk meer mijn kleur dan goud.. vind 'm in het geel mooier! En het gewicht.. de winnaar van de laatste wedstrijd (C klasse) vloog ook met zo'n gewicht.. het kistje kan het hebben