Nogmaals, IK doe 0,0. Maar ik zal er in het vervolg nog wat meer op gaan letten. Das het mooie van een shock, het is zo makkelijk aan te passen.
Zou heel goed kunnen, ik meet het nooit, maar doe het echt op het oog, is een soort van "gevoel", klopt altijd precies (heb het nu alleen over shockflyers) Grt.
Daarnet heb ik gratis gevlogen in de Bosbadhal.Raymon had dit even voor ons tweeën geregeld aangezien de beheerder toch aan het werk was en het eventjes kon.Eerste indruk van de Elipsia was niet zo goed.Na de tweede vlucht bleek het gewoon wennen zijn na een maand niet gevlogen te hebben.Dit kistje vliegt gewoon fatastisch.Zeker aangezien ik altijd kistjes van >140 gram gewend ben.Dit ding vliegt zo licht en rustig,gewoon eng.
zo mijne na 1 vlucht door verkocht, Vond hem geen sucses. Er komt weer een clik! Ruud veel plezier er mee.
Even voor de duidelijkheid; je was op 145 gram uitgekomen ofzo en er zat ook 'iets' in het toestel waardoor ie niet recht wilde vliegen.. dus dit is een beetje vergelijkbaar met mijn 'Nexxus' ervaring, dat specifieke toestel vloog voor jou slecht, maar dat maakt het ontwerp op zichzelf niet slecht. Ik blijf het wel heel slecht vinden van donuts dat ze willens en wetens een te zware serie gouden elipsia's de deur uit gedaan hebben. Geef dan gewoon aan dat de gouden tijdelijk zwaarder is, voor de meeste niet-wedstrijdvliegers maakt dat geen zier uit.