ik heb even voor je gekeken, inderdaad norbert bruggen maakt bajonetsluitingen vanaf 70 mm ... buitenmaat, daar kan je vast niet mee wegkomen ?? jeroen
Waarom maak je er zelf geen van kunsstof? Heb er ook zelf een gemaakt van kunststof in mijn 206 kijk maar via de link, ik krijg hier geen foto's geplaatst Hein
hallo 75 62 Klasse 212 € 80,- 99 88 "Skipjack","Lafayette","UB1" € 85,- 107 95 "Schürer", "Sushi", "Forelle" € 85,- 116 105 "Alpha", C-class € 85,- 130 116 "Kugelfisch" € 90,- 144 128 "Hajen" € 90,- 70-140 Sondermaße (Lieferzeit!) € 120,- dit komt van de website van norbert als je de onderste regel nu eens leest dan staat daar 70-140 Sondermaße (Lieferzeit!) € 120,- zou dat kunnen betekenen dat je zelf aan de hand van de maten die je hebt een ring kunt laten maken of is mijn duits zo slecht groeten raf
70mm is inderdaat te klijn, helaas :| dat is wel een goed idee, dat kan ik zelfs :wink: . nu nog even een klijn beetje tijd zodat ik alles kan uitteken :roll: Groeten Halmar
ik heb vanochtend even de shark helemaal leeg gemaak: en nu even niet bedenken wat er allemaal in moet :wink: . ik denk dat er twee klijne motoren in komen, zodat ik het achterste deel van de romp ook kan gebruiken en de as waarmee de zuiger bewogen word naar achteren weg kan. Groeten Halmar
Halmar, zou je niet eerst eens op een treffen in Duitsland gaan kijken? lympic: Er zijn verschillende leden van Sonar die een Shark hebben met duiktank. Ik kijk morgen eens in de oude lijsten wie dat is en of ze email hebben. im: Als ik er een vindt stuur ik je het adres. je kunt ook zoals Raf schrijft een bij Norbert bestellen maar............. wanneer krijg je die. :sleeping: Norbert besteld ze ook, ze zijn wel kwaliteit maar wanneer je ze krijgt..... Er is binnenkort een treffen in Hankesbutel 29, 30 april en 1 mei. Barsinghausen gaat niet door omdat het zwembad gesloten is. Zondag is in Papenburg een modelshow. Als er een is fotografeer ik hem wel. Dit jaar zijn niet veel duikboottreffens. En misschien kun je beter een rubber zak van vijver folie maken inplaats van een duiktank. c: Hein
ik heb niet veel ruimt in mijn boot, de grote vraag is nu even; wat is klijner, een cilinder of een baxterzak? ik zat gister wat te tekenen en het is zo jammer dat er heel veel ruimte is die je uiteindelijk in verband met motage en berijkbaarhijd niet kund benutten :cry: groeten Halmar
Hallo Halmar, dat is een moeilijke vraag wat kleiner is. Een rubber tank kun je in allerlei vormen maken en dus in principe overal leggen. Bij een duiktank heb je altijd de spindel die uit de tank komt. Ik heb gisteren een Shark gezien maar wat is dat klein. Je kunt ook 2 ballonnen pakken mij een kleine slange pomp. Norbert heeft slangepompen, kijk maar eens op zijn site. Hein
ik heb die slangpompen gezien, €50 8O kan dat niet iets goedkoper? ik denk dat ik maar eens goed moet gaan tekenen wat beter past. ja he, best klijn zo'n shark :wink: groeten Halmar