Kun je de motor niet draaien? Meestal zitten er toch iets van 6 gaten in de plaat aan de kant van de uitgaande as? Dan kun je eenvoudig de motor in een iets andere stand vastzetten.
Nee ik bedoel dat het body ontwerp gemaakt is voor motoren met de soldeertabs boven op de motor zoals deze: De Speedpassion heeft de kabels achterop de motor.
Ik reed ook zonder dat plaatje hoor Paul. Je kan zelfs de gewone body iets anders uitknippen zodat dat plaatje amper moet...
Ja daar zat ik net ook al naar te kijken. Komt wel goed. Ik laat eerst de body spuiten voordat ik hem uitknip, dan kan ik altijd net dat materiaal extra laten zitten.
Na wat problemen om de slip koppeling af te stellen maar eens wat verder gekeken. Blijkt dat ik onderstaand moetje kapot heb gedraaid. Met als gevolg geen druk op het diff en dat slipt dus door op de outdrives. Kan iemand me aan dit moertje helpen?
Dit is toch normaal een type borgmoer waardoor hij niet los kan komen? Is de schroefdraad over gedraaid? Het Durango diff is wel niet het makkelijkste om goed te krijgen en moet regelmatig nagezien worden. Ik heb het een tijd gedaan maar uiteindelijk naar het geardiffje gegaan waardoor alle problemen opgelost waren EN hij op droge astro zelfs beter reed
Ik heb inderdaad de draad kapot gedraaid. Zal eens verder zoeken want vind 12 euro verzendkosten een beetje zot voor zon klein deeltje
Idd is de moeite, echter verlagen ze normaal de kosten wel bij MB models als het zoiets klein is... Of de moeite nemen om ineens het geardiff af te laten komen
Zal eerst eens bij de Lhs langs gaan voor het moetje. Dat geardiff komt er nog wel. Wil eerst rijden met het ding!
Waarschijnlijk veel te laat ? maar ik heb nog redelijk wat nieuwe dex210 stukken liggen ook dit moertje wie stukken zoekt van de dex210 : laat gerust een pb.
Ik zit een beetje te stoeien met de setup van de Dex en kom er niet helemaal uit. Ik merk dat de schokbrekers aan de voorzijde zachter zijn als die aan de achterzijde. nou vind ik dit vreemd omdat ik deze setup erop heb zitten: Voor: Piston 1,2x6 Olie 500 CST (Core-RC) Achter: Piston 1,3x6 Olie 450 CST (Core-RC) Beide hebben de standaard veren uit de Kit waarbij de voorzijde standaard een hardere veer als achter heeft. de posities van de shocks zijn: Voor; boven midden en onder breed Achter; boven midden en onder breed (breedst van de 3 opties) Ik heb de schokbrekers als eens helemaal nagelopen en opnieuw gevuld. Dit gaf geen verandering. ik zie ook dat de auto aan de achterzijde langzamer omhoog komt als de voorzijde als ik hem helemaal plat tegen de grond aan druk en gelijktijdig loslaat. Als ik op de shocktowers duw, voel ik ook goed het verschil, voor is zachter als achter.
demping Hallo allen en met name Paul, Zijn niet per ongeluk je voorste pistons versleten? Als er meer olie langs de zijkant van de piston stroomt dan door de gaatjes krijg je dit soort taferelen. Hans
Nee versleten pistons zeker niet. Ik heb namelijk bij de laatste olie wissel (gisteren) de andere 2 1,2x6 pistons gebruikt. En die waren ongebruikt. Ga nu eens de 1,0x6 proberen om wat meer pack te krijgen.
Ik rij op astro met de volgende setup: Vooraan losi olie 35w standaard zuiger maar 2 gaatjes dicht gemaakt. Achteraan losi olie 30w ook 2 gaatjes dicht gemaakt. Bevalt me goed.
Thanx Tom, Dat zal ik eens proberen. Rij je met de standaard veren? ========================================= Ik heb nu voor de 1,0x6 pistons met de 500 cSt olie. Nu voelt de auto behoorlijk gelijk aan voor en achter.