Observer zegt:
Hoe kom je aan 1100 gram
.
Ik weet niet aan wie je dat vraagt, maar 1100 gr. is niet genoemd dacht ik. Bij onze vereniging ( RC-Hotwheels ) is in het F1 reglement bepaald, dat het minimale gewicht 1050 gr. moet zijn.
Als ik je moet gaan uitleggen wat het verschil is tussen een F103 en een F104 wil ik daar kort in zijn: alles gaat met z`n tijd mee, dus ook de auto`s. De F104 is veel moderner en realistischer dan de F103. Zo heb je veel delen die je kunt afstellen. Vergelijk nu alleen eens de wielophanging, dan snap je ook waar het verschil in gewicht zit.
Maar als je zondag a.s. komt, kun je eens goed rondkijken en zoeken waar het verschil zit. ( de F104 is 1 cm langer, dikkere bodemplaat, upper-deck, zwaarde wiel-ophanging, groter wielen, enz.)
En..........dat wil niets zeggen over de prestaties hoor.
Maar..............we blijven gezellig rijden, want dat staat voorop en moet ook zo blijven.
En volgend jaar zien we verder.
roost:
Hoe kom je aan 1100 gram

Ik weet niet aan wie je dat vraagt, maar 1100 gr. is niet genoemd dacht ik. Bij onze vereniging ( RC-Hotwheels ) is in het F1 reglement bepaald, dat het minimale gewicht 1050 gr. moet zijn.
Als ik je moet gaan uitleggen wat het verschil is tussen een F103 en een F104 wil ik daar kort in zijn: alles gaat met z`n tijd mee, dus ook de auto`s. De F104 is veel moderner en realistischer dan de F103. Zo heb je veel delen die je kunt afstellen. Vergelijk nu alleen eens de wielophanging, dan snap je ook waar het verschil in gewicht zit.
Maar als je zondag a.s. komt, kun je eens goed rondkijken en zoeken waar het verschil zit. ( de F104 is 1 cm langer, dikkere bodemplaat, upper-deck, zwaarde wiel-ophanging, groter wielen, enz.)
En..........dat wil niets zeggen over de prestaties hoor.

Maar..............we blijven gezellig rijden, want dat staat voorop en moet ook zo blijven.

