Dutch Tamiya Challenge 2011!

Discussie in 'Electro onroad' gestart door Michael L, 18 feb 2011.

1. Fire5

Fire5

Lid geworden:
    16 jul 2011
    LOL, bij ons idem. De oudste en ik gaan, hopelijk, meerijden in de Stock-klasse. Even kijken of we alle onderdelen op tijd binnen hebben. Volgend jaar evt de jongste ook in diezelfde klasse.

2. Observer

Observer Guest

Wordt een goed gevuld veld dus als het goed is.

3. Fire5

Fire5

Lid geworden:
    16 jul 2011
    Zou leuk zijn. Stock-Klasse is nu nog niet zo groot volgens mij? Lijkt mij juist een leuke klasse als het net je eerste hobby is, maar je het puur voor de lol (weer) wilt oppakken. Scheelt een hoop in de kosten.

4. Observer

Observer Guest

Ja, wij zouden dan bijdragen aan het M veld.
    Ik rij nu F1 en de TT01 klasse spreekt me ook wel aan alleen 1 klasse rijden is voor mij druk genoeg.

5. Fire5

Fire5

Lid geworden:
    16 jul 2011
    Dat wil ik geloven. Wij zijn nu bezig de auto's op te bouwen. Wachten nog op een bestelling uit het buitenland. Straks nog op vakantie. Hele spul mee om ook nog te kunnen oefenen. Op zaterdag terugkomen en zondag direct ERCE. Planning is alles. :p

6. Observer

Observer Guest

Ok, 1 dag, ruim op tijd toch :)!

7. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Wat is een goede kleine regelaar voor de F104 voor een borstelmotor natuurlijk, zoek eigenlijk één met automatische motorrem.

8. Michael L

Michael L

Lid geworden:
    9 nov 2006
    LRP Quantum serie / GM V.. serie / Robitronic cube
    Dat waren en zijn nog steeds goede regelaars.
    Door de komst van BL zijn de prijzen behoorlijk gedaald van bovenstaande ESC's.
    Wellicht zijn er ook goedkopere alternatieven.

Grt,
    Michael

9. Tazman

Tazman

Lid geworden:
    22 mrt 2009
    Heb er een Graupner 60 amp ESC in zitten:D
    Werkt perfect.
    Mooi klein ook.

mvg Roy

10. silverpijl

silverpijl

Lid geworden:
    27 apr 2009
    Ik heb er een Futaba MC800c ver.2 in zitten. Ook mooi klein en goede prestaties.

11. footy71

footy71

Lid geworden:
    30 dec 2004
    Ik heb er een Yokomo Masami VFS-1 in zitten (een Kopropo VFS-1 met een ander stickertje erop). Ook een mooie compacte regelaar.

Marcel

12. Marten

Marten

Lid geworden:
    1 nov 2004
    Zie deze staan: LRP Quantum Competition 3 Q.C.
    Precies wat je zoekt, alleen jammer dat deze niet waterdicht is ;-) Maar zo te zien wel Lipo cut-off! (Hmmm, heeft mijn GM SX12W niet eens...)

Laatst bewerkt: 31 jul 2011
  13. Ghossie

Ghossie In Memoriam

Lid geworden:
    28 dec 2008
    Ok bedankt voor de reacties allemaal, ik denk dat ik hieruit wel een keuze kan maken.

14. sniperx

sniperx

Lid geworden:
    2 jun 2008
    Of een Corally MMS4 regelaar

15. Observer

Observer Guest

Zit net eens naar de tijden te kijken uit Deventer.

Hoe kan in de finale serie1 van de M serie de gemiddelde tijd van Per onder de besttijd liggen?

Of wordt de start"ronde" meegenomen in het gemiddelde en niet meegenomen als besttijd?

16. Marten

Marten

Lid geworden:
    1 nov 2004
    Klopt, is blijkbaar een bug in het programma. Is me wel vaker opgevallen dat de prognose voor het aantal te rijden ronden in het begin van de race veel te hoog ligt. Ook wordt soms per ongeluk de gemiddelde rondetijd ipv de snelste rondetijd doorgegeven...

17. Marten

Marten

Lid geworden:
    1 nov 2004
    Ook geen LiPo cut-off, dus ook bij deze regelaar moet je aparte LiPo saver gebruiken.

18. Observer

Observer Guest

Is de software door de gebruiker te herschrijven? Lijkt me dan een kwestie van de beginstand van een tellertje met 1 verhogen of verlagen oid.

19. Fire5

Fire5

Lid geworden:
    16 jul 2011
    motor Mabuchi 540 Stock-klasse inlopen

Uit vroeger dagen begreep ik dat je de standaard meegeleverde motor nog mooi kon laten inlopen in water (al dan niet met een eeetje schuurmiddel). Gebeurt dat nog steeds tijdens de DTC? Scheelde toch enkele toeren per minuut.... Ben me niet helemaal zeker of het nog steeds gebeurt...... Dus als iemand een beetje licht wil laten schijnen, heel graag. #durftevragen :p

20. drift-junkie

drift-junkie

Lid geworden:
    22 jan 2005
    Er is niemand die jou tegen houdt om je “standaard uit de doos motor te dompellen” (die gebruiken we toch niet) Op de DTC gebruiken we een voorgeschreven motor (zie reglement) deze wordt aan het begin van de wedstrijddag uitgereikt (hand-out-systeem) en aan het eind van de dag, weer ingenomen door de organisatie. Je kan natuurlijk met een glaasje water en een lipootje, een kwartiertje op de wc gaan zitten ofzo, alleen ben ik bang dat je uitgelachen wordt!!!

Deel Deze Pagina