Dutch Tamiya Challenge 2012

@Mardo....Ik heb afgelopen zondag een heel rek met transponders zien liggen dus denk wel dat dit tot de mogelijkheden behoort.
Tja setup voor Lelystad met foams...Hmmmmmmmmmmm
Ik rij altijd anders als anderen.
Rij hoogte wat Michael doorgaf klopt wel aardig
5MM voor en 6MM achter is een goed starters punt.
Ik ga dit weekend met de F104WPro rijden en deze is op dit moment de betere ten opzichte van de F103 in mijn ogen.
Ik rijd 40 voor en 25 achter met nagenoeg niet afgedraaide achterbanden.
Deze setup geeft mij op dit moment een auto die met de Formula tuned motor heel erg neutraal te rijden is.
Ik kan bijna alle bochten vol gas nemen met een 30/93 combinatie van tandwielen.
Met de carson zal je idd terug moeten naar 27/93.

mvg Roy

@Michael.....Ik weet niet of je toevallig al een mailtje van Kevin hebt gehad over zijn inschrijving?
Dit was fout gegaan want hij had zich ingeschreven voor de stock.
Daarna heeft hij zich wel goed ingeschreven voor de Euro GT.
De Stock inschrijving van Kevin G. kan dus vervallen.
Alleen die van de euro GT is van toepassing.

mvg Roy

Ik heb die combinatie afgelopen zondag geprobeerd maar de baan was iets te stoffig daarvoor.
Tenminste met de formula tuned motor(vermogen).
Ik denk dat het met de Carson(lager vermogen) beter zal gaan.

mvg Roy

@Silverpijl...Het zijn wel de "oude" grote transponders ;)

mvg Roy

Ik hoop alleen wel dat ze het uithouden, ze hebben 1 1/2 jaar stil gelegen
(wist niet eens meer dat we ze hadden):cool:
Dus na jullie heat gelijk inleveren zodat ze weer de lader in kunnen

We hebben ze al een aantal keer geladen en afgelopen weekend 2 dagen aan de lader gehad, dus...........fingers crossed

tot zaterdag :D

Is het ook mogelijk om met een oud M chassis M02 L daar te rijden, misschien dat ik dan met de tijd ook eens mee rijd. Of is dit alleen voor de nieuwere M chassis

Even een correctie op de leentransponders:

De club heeft inderdaad een hele oude set grote transponders maar het is niet waarschijnljik dat deze het de hele dag uit houden.
Mocht het echt nodig zijn kunnen de oude transponders gebruikt worden maar dan zonder garantie dat ze het een heat uit houden.

Hierover heeft de club ook contact gehad met de organisatie en het blijkt dat vandaar uit een aantal leentransponders beschikbaar worden gesteld.

Misschien zijn er ook nog andere rijders die een personal te leen hebben.

Groetjes René

ok, we gaan het meemaken, graag de beste leentransponder dan voor mijn kids, die hebben meer kans op prijzen dan ik;)

LOL@Mardo....Lelystad kan soms best wel verrassende resultaten geven dus sluit nooit uit of je wel of niet goed voor de dag komt.
Ik zeg kom zaterdag trainen en kijk hoe het gaat.
Gewoon plezier hebben zeg ik maar.

mvg Roy

@jmellipse, ik heb een soortgelijk probleem gehad om op de website de gewenste gegevens te vinden. Het probleem heeft te maken met de standaard taalinstelling die je browser kiest. Als je aan de rechterzijde van de pagina het "Nederlands vlaggetje" aanklikt gaat er een hele nieuwe wereld voor je open, namelijk de DTC-wereld.:D

Succes ermee.

Groeten,

Koen Geurds.

Er zijn inmiddels een aantal rijders die om Leen transponders hebben gevraagd.
Tot nu toe zijn dat er 6. En 4 hebben geen Transponder opgegeven.
Ook zijn er 3 rijders die om een rijklare Figther Buggy hebben gevraagd.

Ook zijn er 3 rijders die om een rijklare Figther Buggy hebben gevraagd.

Dus, als er mensen zijn die vorig jaar met deze auto gereden hebben en dit jaar voor een andere klasse hebben gekozen, :help: je mede rijders.
Vooropgesteld dat de auto nog in rijdende staat is natuurlijk :cool:

Rene

Ik hoop dan voor de rijders dat de Leen transponder een run van 14 minuten kunnen volhouden.
Zal toch wel Rene?

@jmellipse, ik heb een soortgelijk probleem gehad om op de website de gewenste gegevens te vinden. Het probleem heeft te maken met de standaard taalinstelling die je browser kiest. Als je aan de rechterzijde van de pagina het "Nederlands vlaggetje" aanklikt gaat er een hele nieuwe wereld voor je open, namelijk de DTC-wereld.:D

Succes ermee.

Groeten,

Koen Geurds.

Dank je Koen!
Heb het even uitgeprobeerd en inderdaad.
Je moet even op het Nederlandse vlaggetje drukken in de rechter kolom.

Grt,
Michael

Is het ook mogelijk om met een oud M chassis M02 L daar te rijden, misschien dat ik dan met de tijd ook eens mee rijd. Of is dit alleen voor de nieuwere M chassis

Hallo gamatic,

Ja hoor je kan gewoon meerijden met de M02L.

Kijk wel even naar het reglement.
Als je nog vragen hebt hoor ik het graag.

Grt,
Michael

Hallo Hugo,

Ik heb begrepen van het bestuur dat ze contact gehad hebben met Vincent omdat de vereniging geen leentranspondres heeft.
Vincent heeft aangegeven dat vanuit de DTC organisatie een aantal beschikbaar zijn.

Onze oude transponders (de grote blokken) zijn er nog wel maar al meer dan twee jaar niet gebruikt en werken dus niet meer naar behoren.
Op de vereniging wordt dan ook door een ieder met een personal gereden.
De transponders kunnen dus bij nood gebruikt worden maar zonder de garantie dat deze het een heat cq finale vol houden.

Misschien hebben een aantal rijders nog extra transponders om uit te lenen.

Groetjes René

Ik denk dat het vast en zeker allemaal in orde komt Rene.
Ik zal vrijdag avond alles naar Maaike sturen met alle gegevens.

Back