nou ze zijn in het donker anders best verdomde handig;P Heb op mijn slash ook kop en staart lampen zitten werkt prima
dat is ook precies de reden dat ik er ledjes op wil, 4 voor en 4 achter ofzo, hoef verder geen knipperlichten ofzo
banden Weet iemand iets van de maten van de badlands? Volgens de site van proline hebben ze dezelfde buitendiam als de originele revo banden. Badlands 3.2" All Terrain Tires: ProLineRacing.com - RC Tires, Wheels, and Accessories Maar de breedte is dan maar 69mm i.p.v. de 88mm wat ik meet. Dat is toch wel n verschil. Daarnaast...wat is ongeveer de binnendiameter? Ga ik deze trekken om de stock revo-velg? Of moet ik andere velgen hebben?
Moet andere velgen hebben. de badlands zijn stnadaard MT maat velgen, de revo velgen zijn iets groter. een setje Proline half offset dish velgen zou kunnen bijv.
Vind niet welke je bedoelt.... Maar de MT-velgen bij proline zijn 3,8", het zelfde als de revo-velgen, tenzij ik verkeerd meet.. Allen zijn die daar weer met 17mm meenemers. heb je n linkje?
Ik zal vanmiddag eens even kijken.. Heb een setje proline velgen liggen met badlands er op, en heb een setje originele Revo wielen.) Iig zal de band niet op de revo velgen passen, omdat de 'bead' van de proline band anders is dan die van de traxxas banden. deze is bij de proline band vrij dik, en zit gewoon aan de ronde kant van de velg gelijmd. bij de traxxas velgen is dit dun, en zit van buiten in de velg gestoken.
Ja, bij de revo zitten die banden idd wel n beetje "raar"! Maar dan klopt het dus wel dat dat ook standaard MT-velgen zijn? Ik neem aan dat de velgen voor de badlands dan ook 3.8"moeten zijn. Als je straks of zo eens de maten wilt opmeten, ook de breedte als ze erop zitten, kom ik wss al een heel eind..
de badlands zijn iig iets smaller, en de velg is iets kleiner in diameter. E-Revo velg = 96mm diameter & 65mm Badlands velg = 87mm diameter & 60mm breed Buitendiameter van de band is wel even groot. (de MT sized badlans zijn dus iets hoger dan de standaard revo banden. )
Ja, wat ik zo gevonden heb ga ik dan van 88 naar 69 mmbreed... mwah, moet kunnen. Nu zijn ze ook wel erg breed. Meer hoogte vind ik zowiezo al beter. Maar ik kan dus in principe elke velg gebruiken met ongeveer die maat....in inch word dat dan +- 3.4"/3.5" Die maat had iig niet gevonden bij proline..
hmm.. lijkt er idd op dat proline ze helemaal er uit gegooid heeft.. jammer. 3308 - Rulux - 1/8th truck wheel - 1/2 offset yellow [3308] - $16.00 : JConcepts, IFMAR World Champions Proven Innovation and Design Deze zouden bijv ook kunnen. (voor de Badlands moet je geen half ups hebben. je kunt ze er wel op krijgen, maar dan zit de band niet vast gemaakt op de manier waarop deze bedoelt is. + dat badlands ideale bash bandjes zijn. en dan is een iets hogere wang van de band erg prettig, omdat de band dan ook al flink voor onevenheden opvangt en je wielophanging daardoor minder te verduren krijgt.
Ja, wel voor wat ik er mee rij Wel is de e-revo een geweldige auto, dus als deze niet verkocht kan worden ga ik er van het voorjaar gewoon weer mee rijden!
Ben weer eens crea geweest met spuitbussen: Pro-line 3326-00 | GMC® TopKick™ "Flatline Edition" Tamiya gunmetal,black,copper en bright silver Voor montage op de revo zal ik nog wat langere bodyposts moeten halen en zoek ook nog een revo wingmount zodat ik deze kap kan gebruiken zonder vleugel.
ik kan wel herkennen dat dit jouw kap, want je hebt weer het ''uitgeschoten'' design. (het geribbelte) bij je vorige kap(zilver en gele) had je ook al een ''geschoten'' design, niet dat het erg is, het valt me gewoon op.
De achterbumper wil ik nog steeds gebruiken maar die zit gemonteerd op de wingmount en aangezien daar een spoiler op zit moet ik de mount aanpassen zodat ik de kap kan gebruiken zonder de wing. @darkfire Ik hou niet van simpele 1 kleur kappen, en truck kappen lenen zich heel goed voor 2 tone ontwerpen. de scheidingslijnen zijn wel heel anders van de 2 kappen. Ik moet toegeven dat ik wel iets gekker had kunnen doen, maar het moet nog enigsinds realistisch zijn, een showtruck. Eerst had ik mn zinnen gezet op een proline bulldog truggy kap, en had die willen laten airbrushen. maar gezien ik geen zekerheid had qua pasvorm ben ik voor wat anders gegaan. enige wat hetzelfde is dat ze horizontaal in 2 kleuren zijn. In die nieuwe heb ik ook nog carbon geprobeerd te spuiten.
gister avond zei je dat je andere plannen met de kap had,maar hij is wel weer strak hoor.kijken hoelang dat zo blijft
ik vind het ook stom om één kleur te gebruiken en ik vind het ook stom om hem helemaal vol te spuiten met patronen. ik vind dit ook perfect, niet te veel, niet te weinig. de horizontale lijn viel liet me er ook aan denken. maar ik vind jouw werken altijd wel mooi.(heb alleen maar deze twee gezien)