Ga je nog wel de webbing aanbrengen tussen de liggers? Zoals op de tekening staat. Ben bang dat dit zeker niet stevig genoeg is.
Die heb ik ook nog liggen, maar op dit moment helemaal geen zijn meer in bouwen. Na al die ellende nu met mijn ogen en het feit dat ik daardoor niet meer kan rc vliegen is voor mij de zin helemaal over.
Ja bouwen vind ik leuk, afwerken heb ik altijd een hekel gehad en ben dus niet de enige. Heb gelukkig nog wel wat spul staan dat al vliegklaar en uiteraard ook bespannen is.
Ja das wel een hele mooie Frans. Maar soms is het ook wel goed om even tussen de zooi te kijken die je al hebt liggen. En jahoor kom ik toch een AT2204-21 met KV-1800 tegen en dat lijkt me goed genoeg.
Leuk! Blijft een mooie en relatief eenvoudige klasse. Wat doet die 'stuurlijn' bij je kielvlak? Het lijkt erop dat je wil DT-en door in te sturen met het keilvlak. (Ik zie geen DT-mechanisme op je stabilo). Heb je dit vaker zo gedaan? Mij bekruipt het gevoel dat het model hiermee in zal spiralen en veel te hard zal dalen/vallen...
Met de huidige rc materialen en spullen best veel . Maar goede oplossing zo. En vindt je t leuk, dan kun je altijd nog een echter ff E36 bouwen. Afgelopen wedstrijd is er voor het eerst met een E36 alle rondes vol gevlogen. Hele prestatie...
hahaha gelukkig wel want een model zien wegvliegen vind ik met al die gebouwen om ons veldje niet prettig. Althans moet nog wel het model goed vliegend zien te krijgen om te kunnen laten wegvliegen. Lijkt me wel een leuke klasse om ook als wedstrijd te proberen , dus als het met deze wil lukken komt er een echte FF uitvoering. Wel jammer dat er geen foto's zijn van de FF wedstrijden want zou goed zijn voor de motivatie.
Foto's, ja die zijn er wel. Post ik echter bewust niet. Privacy enzo, moet ik ieder vragen om toestemming. Binnen onze mailing lijst en groep op facebook allemaal geen probleem. En daarbij, tijd voor foto's maken op een wedstrijd is vaak wel een dingetje...