Ik heb in tussen 2x de F-22 EB gebouwd met hotglue, 1ste keer geheel aan originele ontwerp gehouden.
- Motor 2200kv HiModel, gekocht bij rctechnics
- 6x4 prop (Hobbycity)
- 25A towerpro ESC (Hobbycity)
- 6V BEC (Hobbycity)
- 20 3S 11.1V 1800mAh turnigy lipo (Hobbycity)
- 2 x turnigy 9 grams servo's (Hobbycity)
- 6 kanaals zender 2.4GHz HobbyKing(Hobbycity), zonder programmeer kabel, heb ik inmiddels wel

- V-tail mixer (Hobbycity)
Foto:
Was ff wennen zo'n jet

. Maar ging wel lekker snel:-D. Landen op de buik vond ik wel makkelijk. Ik vind de f-22 wel mooi snel gliden.
Zeer wendbaar met het hoogteroer, alleen rollen ging erg langzaam vond ik.
Hij ishelaas gecrashed door dat stekkertje losgetrokken werd door regelaar mid-flight. Geen schade aan electronika gelukkig. Eigen constructie fout:nosmile:...
> Foto album pre & post crash pictures.<
Ik vond deze(toen ie nog heel was

) mooier dan mn 2de...
Verbeterde punten van mn nieuwe(noem ik de 'King Raptor'

):
- roeren in vleugels (2 extra 9grams turnigy servo's), dus 4 roervlakken die werken als hoogteroer en rolroer gemixt.
- mixer gebruikt van zender.
- KF airfoil(van rcpowers site zelf), meer lift. Minder High alpha

?
- koolstof in achterste roeren voor meer stevigheid

- eigen ontwerp accubevestiging zorgt voor makkelijk verwisselbare accu's
- hier en daar PU-lijm om de Score-and-notch gaten te vullen als ik dat nodig achtte.
- Last and most important: bevestiging electronice verbeterd. Vooral betrouwbaarheid van de BEC.
Dit is wel een zwaar beestje geworden, in ieder geval zwaarder dan gewenst: 561gram (oude was denk ik rond de 510)
Vliegtuig doet het nog steeds:-D. Maar heeft wel wat kleine schades gehad, bij maiden brak de neus bijna heleamaal af. Mijn fout:sleepy:, lol.
2de was bij landing de punt van linker achter roer brak af door dat deze uitsteekt bij hoogte roer 'omhoog', snappie?

.Ik heb al een keer precies hetzelfde eerder gehad met de extra 300 van rcp.
Verder nog wendbaarder met hoogte roer en ook met het rolroer is het nu extreem. Heb dan ook uitslagen verminderd. Vliegt nu nog steeds zeer wendbaar en tricky, maar dat vind ik wel leuk juist

, houd me wakker. Eerste vluchten zorgden voor aardig wat adrenaline om dat ding in de lucht te houden. Nu ben ik er wel aan gewend aan de eigenschappen.
Bij (een poging tot)high alpha/cobra maneuver gaat het vliegtuig hevig zwabberen rond de lengte as. Dit komt denk ik door de KF vleugel. Ik heb het alleen niet bij het eerste model(zonder KF airfoil) kunnen testen.
Pictures:
meer foto's