Als je een te zwakke servo kiest voor een bepaalde toepassing, dan is het niet raar dat ie de geest geeft, maar dat betekent niet dat die servo niet goed is.... En kapot uit het doosje heb ik zelf in 14 jaar modelbouwen nog nooit meegemaakt, dus dat is tamelijk sporadisch Maar jij liet toch ook 5985's en 5945's doorbranden als ik me goed herinner? Grt.
De 5625's hebben op m'n Katana destijds gezeten (de 50cc), hier zijn ze echt wel sterk genoeg voor. Hierop heb ik toen dus ook een aantal servo's kapot op gehad. Ik weet niet hoe je er aan komt maar ik heb héél zeker geen 1 5985 of 5945 doorgebrand gehad. De 5958's zitten op m'n EMHW Katana en ze zijn na iets meer als 1 jaar nog steeds goed.
Gino liet zijn 59's opbranden maar dat was gewoon een foutje in de weatronic programmatie, de 79 serie heeft trouwens een beveiliging hiertegen.
Een weatronic doet wel vaker een servo opstoken. Dikke rommel, ik heb het zelf ook voorgehad met een 55'er en een Weatronic. Tijdens het synchroniseren ging het mis.
Eens je er goed kan mee werken is het waarschijnlijk wel heel goed (als ik Alex Mettel er zie mee werken). Maar het zit toch niet zo heel gebruiksvriendelijk in elkaar...
Heb de 5985MG's besteld, ik moet er toch een keer aan geloven en het is nog te betalen,moet alleen even googlen. Deze keer heb ik geluk gehad dat ik het zag dat mijn linker aileron niet mee ging met de rest,dat wil ik niet meemaken in de lucht. Dus de beslissing om duurdere's servo te kopen is beter dan een kist de grond in te vliegen. groeten Frank
Tja....... had ik niet gedaan. Dymond D9500 voldoen ook uitstekend en kosten wel heel wat minder Ze gaan al tig vluchten perfect mee en hebben nauwelijks speling. Prestaties zijn absoluut super. Hitec's zijn helaas ook geen garantie voor 100% betrouwbaarheid maar dat heb je met alles.
Wat zou jij je er bij willen voorstellen? Maar ik ben bepaald geen rustige vlieger, laten we het daar maar op houden Grt.