hallo harm die zijn heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel klein en ze hebben nog relief ook nog en wij boten bouwers zoeken altijd verkeerd deze zijn van archer fine transfers en die hebben ze in verschillende maten en soorten deze zijn dubbel geklonken en geschrenkt maar je hebt deze BV ook dubbel maar naast mekaar en deze worden gebruikt bij de model spoorwegen bouw om als er een reparatie gedaan is op een wagon deze terug aan te brengen deze heb ik besteld AR88073 kosten wel haast 18 euro maar ja je hebt dan ook wel iets mooi's gr raf en geniet van de site want ze hebben mooie dingen
zo vandaag brons kleur gescoort nu nog de reed contacten en dan kan de boot dicht gemaakt worden en kan er proef gevaren worden dan nog de metaal kleur en dan is er eentje klaar nog 4 te gaan gr raf
Ik ben wel heel benieuwd naar de proefvaart. Ik vind dit wel een heel leuk project.....vooral niet alledaags!!!! Groet, Harry
hallo harry de boot is toch geen alleen staand gevalletje hoor martijn heeft me reeds voor gegaan al heb ik er wel mee over nagedacht hoe de boot te sturen en nu copier ik alles gewoon behalve bij de "hai"daar ga ik dus een andere manier moeten zoeken om te kunnen draaien en ik heb zo mijn idee hoe ik dat ga doen maar dat zien jullie wel als ik er aan bezig ben alleé de romp is haast klaar want hij bestaat uit exact dezelfde onderdelen als de marder alleen is de "hai" langer van romp gr raf
hier de twee stukken die gedraaid zijn geworden nu nog 3 gaten boren en de gleuf maken voor de O ring die kan ik maar eerst morgen gaan halen omdat ik eerst de juiste diameter moest weten dus morgen is de koppeling klaar en kan dan getest worden alles in een buis lijmen en dan 2 meter onder water duwen en kijken of ze lekt indien niet dan alles in de boot bouwen begint wel plezant te worden die kleine bootjes gr raf
hallo cor das toch makkelijk je pakt een 2 meter lange buis (zo een rioolbuis in het orange)daar zet je een stop op en die zet je recht op en doe je vol water de bajonet lijm je vast ok een buis met de juiste diameter of een verloopstuk waarna je heel de handel in de grote buis mikt door nu de test buis naar onder te duwen geraak je dus 2 meter diep na 10 minuten kijk je of er water in binnen gekomen in de test buis als ze droog is dan weet je dat je baionet sluiting tot 2 meter waterdicht is anders een test met een waterdichte box kan ook nog maar die is omslachtiger gr raf
koepel proberen maken maar mislukt en ik weet niet wat er verkeerd loopt dus morgen nog eens proberen gr raf
hallo hans 16 mm de buis is 18 en rond de koepel moet nog een messing ringetje rond dus daarom wil ik hem op 16 mm maken eens kijken of het lukt met krimpkous maar dan heb ik wel een orange koepeltje hahaha had nog ergens een stuk wit doorschijnend liggen maar dat wil ik maar eerst gebruiken als het werkelijk met die krimpkous gaat gr raf
Raf, als je vol-rond plexiglas of polycarbonaat neemt en dit in een draaibank bol maakt, dit kan je nadien gewoon polijsten en dan heb je een koepeltje of wordt het dan topzwaar. Als je toevallig dit materiaal hebt, kan ik het voor je maken. Hans
Hans, Ik heb nog rondstaaf liggen hier van 25 mm doorsnede. Moet die toch nog naar je opsturen zodat je een nieuwe doorvoer kan draaien. Heb alleen de lagers nog niet, maar dan kan ik toch die 2 andere meesturen? Groetjes, Eric
hallo ik heb volle staaf liggen en dat is niet het probleem topzwaar is geen probleem de marder licht zo vast als een huis in het water ik heb er reeds eentje als mal willen gebruiken maar daar lukt het niet mee nu ga ik er eentje in hout draaien en dan weer eens proberen met die pet flessen als martijn het lukt dan moet het mij toch ook lukken zekers en ik heb er een stuk of 4 nodig voor al mijn mini subjes van vol plastiek krijg ik er geen mannetje meer in en dat is net zo mooi gr raf
hallo das pas mooi hahaha moet ik ze zelf niet meer maken ergens morgen of zo he die led's moeten blauw zijn gr raf
Hey Raf, Moet de mis spelen morgen en dan breng ik ze binnen. Mooi wat je aan het bouwen bent. Gr,Marc.
Hallo Marc stond deze middag voor de deur met een doosje Bleken er een deel mooie koepeltjes in te zitten die na wat bewerken mooi passen op de marder Een foto komt er aan maar of je de koepel gaat zien.?????? Maar het is erg mooi .bedankt Marc Hahahahaha waar verpakking nog voor kan dienen Gr Raf
Je bent weer een gelukkig mens Raf. LOL Kan jij mij een foto mailen van de aansluiting van de voorste duikroeren van de U47. Die met magneetjes aan elkaar zitten. Ben de hele middag al aan het puzzelen hoe je deze goed kan plaatsen. Groetjes, Eric