julianfloris Ik zie kroonsteentjes zitten ,dat lijkt me al geen verstandig iets,gewoonweg dom ook, geef je volgas ,blijft je servo in de volgas stand staan en pleurt de stroom eraf,een keer raden wat er gebeurt,tevens staat de auto vol met vuil,kijk daar ook naar dat zegt iets over hoe de auto behandeld kan zijn,en mischien nog wel belangrijker de afterun behandeling ,geef ze de kost die de auto na het rijden in een hoek pleuren en er niet meer naar kijken .
zoals ik al eerder zei ,alles kan en gaat kapot ,maar je bent echt beginner ,en geef dan niet teveel geld uit aan een begin auto,nergens voor nodig ,als je gewoon normaal rijd is een reely een zeer leuke beginners auto ,vind je het leuk ,verkoop de reely en spaar voor wat beters, en persoonlijk zou ik niet voor 4wd gaan,maar gewoon achterwiel,althans voor de FG aandrijving.
dit alles zijn goed bedoelde adviezen hoor,maar ik denk als je al die berichten moet opvolgen je 10 krantenwijkjes erbij kan nemen en nogmaals ga eerst kijken bij veldjes waar men rijd.of plaats een verzoek op dit forum om een keer ergens te kijken,of kom en keer langs,en erg belangrijk ,je kan beter alles tien keer vragen om iets te weten dan het niet te vragen ,daar is het tenslotte een discussieplatform voor
en je mag altijd pb gebruiken ,suc6 met je hobby ..