P
Pluim
Guest
Ik kan natuurlijk niet in je geldbuidel kijken maar als je toch al ruim 90+ euro uitgaat geven voor een lader en een balancer, zover ik weet heb je bij de Ultramat12 nog een aparte balancer nodig (correct me if i'm wrong guys), waarom dan niet eens naar de Ultramat 16 kijken?
Ik heb die zelf net gekocht is heel compleet, ingebouwde balancer, is wel zon 30 euro duurder maar ik denk dat dat verschil het wel waard is.
@Benno..
Tjah Haarlem-Leusden... misschien postcode verkeerd genoteerd??![]()
Ik heb door het lezen van dit draadje voldoende kunnen lezen over een aantal zaken waar men later toch op overschakelde en met de toekomst in het vooruitzicht heb ik dat gelijk maar gedaan. tjah die loterij kan ik nu ook wel goed gebruiken hoor.:lol: de geldbuidel is nu wel streng op dieet lijkt het wel hahaha. Geniet van je vakantie.. Montpellier mooie omgeving.
@Francis, jammer dat dat evenement niet veel was, maar wie weet heeft de lokale RC-shop daar idd wat leuks te bieden. Veel plezier daar in ieder geval nog
Groetjes,
Edwin
Rosti,
bedankt voor je antwoord. Het lijkt inderdaad logischer om een ultramat 16 aan te schaffen. Ik vroeg me af waar jij deze hebt gekocht?
Michiel