Eerste FPV Wing

Discussie in 'FPV (First person view)' gestart door MisterJo, 17 mrt 2015.

1. probaco

probaco

Lid geworden:
    22 nov 2009
    Klopt, deze heb ik ook gezien. Echter zij gebruiken een depron met een soort papierlaag, of ze hebben de tekening erop geplakt of zo... Geen idee. Zij geven alleen een inkeping, maar weet niet of dit met polypron ook werkt, dus daarom vroeg ik info aan Maestro die hem ook van polypron heeft gemaakt, zodat ik geen vleugel mol omdat ik er net teveel spanning op heb gegegeven.

2. MisterJo

MisterJo

Lid geworden:
    4 dec 2013
    Yup, das waar natuurlijk...
    Ik zou zeggen eerst versterken met tape en daarna de vouw maken. Insnijden kan ook, maar dan heb je nog steeds kans op een scheur.
    Alleen maestro zal het denk ik beter weten aangezien hij ervaringsdeskundige is.

3. Maestro NL

Maestro NL

Lid geworden:
    15 aug 2012
    Bouw iets aangepast ten opzichte van FT.Ik heb zelf de tekening uitgeprint en dan met beetje spuitlijm erop geplakt.

Uitsnijden . Buiten zijde van de onderkant even intapen, dan om de boven kant te vouwen kleine v groefjes insnijden waarop je de buiging kan maken.Dan die bovenkant buiten zijde intapen en vastlijmen. Eerste keer gewoon even een keertje op een proefstuk oefenen met insnijden en omvouwen.

4. probaco

probaco

Lid geworden:
    22 nov 2009
    Ok... dank je voor de uitleg.

5. MisterJo

MisterJo

Lid geworden:
    4 dec 2013
    Zo, zonet de teksumo besteld met een D2826-6 motor, plush esc, digital servo's en een 7x4,5 prop. Dat word lekker snel :DDD. Ik post binnenkort wel wat foto's en een bouwverslag hier. Of ik maak er een aparte thread voor aan. Ik zie wel.

Laatst bewerkt: 28 mrt 2015
  6. Reliku

Reliku

Lid geworden:
    31 mrt 2014
    Is een prima wing, veel plezier ermee! :)

7. MisterJo

MisterJo

Lid geworden:
    4 dec 2013
    Zo, vandaag de maiden gemaakt met dit schattige vliegtuigje.
    Vliegt geweldig, zowel normaal als ondersteboven, loops en roll's geen probleem.
    snelheid is ook niet mis, haalt met gemak de 120.
    En de glide, omg die is echt lang, ik was erg verbaasd, stukken beter dan m'n T-28, ik moest 2 keer opnieuw een rondje vliegen omdat ze te ver door zweefde om te kunnen landen.
    Binnenkort fpv erop, ben helemaal blij met dit dingetje.

Ik zal deze thread tegen die tijd nog wel ff updaten.

Deel Deze Pagina