hoi florian
Je kunt ook eens kijken naar de nine eagles solo.
Daar heb ik een maandje mee gevlogen en nu heeft mijn
zoontje van 5 er al 2 maanden plezier van.
Hij is erg crash bestendig.Ik heb hem al meerdere keren
hard tegen de muur geprakt en er is nog steeds niks stuk.
Gr Renz
Volgens mij is groter de bedoeling...
florian96 zei:
maar kun je ook bijvoorbeeld alleen die kap van de helikopter veranderen en is dat dan mooi?
Je moet dan ook een apart staartstuk kopen aangezien er volgens mij niks zit in dat plastic staartstuk van de v4. Het moet natuurlijk wel op een heli lijken.
Alle heli's moeten soms afgesteld worden. Zie het als onderdeel van de hobby... De verhouding werkbank/vliegen is sterk in het voordeel van het vliegen bij dit soort modellen. Je kunt hier zelf veel informatie over vinden. Kijk eens op het grootse helikopter forum in het
lama v3/v4 gedeelte. Houd er wel rekening mee dat je gaat crashen. De aanschafkosten van een heli zijn nooit de kosten die je uiteindelijk kwijt bent. Je gaat spare parts nodig hebben om je heli in de lucht te houden en wellicht wil extra accu's. Afstellen en repareren wordt je vanzelf handig in.
Ook raad ik voor een goed begin een simulator aan (als het goed is krijg je een gratis sim bij je heli). Dit helpt tegen veel crashen. Je leert zo alle nieuwe figuren en dingen voordat je naar het veld gaat.
Het volgende boek is erg handig en helpt enorm bij het afstellen, onderhouden, repareren en leren vliegen met je heli. Heb het boek zelf niet, maar wel een ander boek van de schrijver (Martin49 op dit forum) dat me goed op weg helpt in de overstap naar Collective pitch helikopters.
Ook bedacht ik me opeens dat er wel een kant en klare heli is die er zo uit ziet. Ook een E-sky, precies hetzelfde idee.
KLIK
Succes ermee