Ik ben op gegroeit met water en heb op mijn 5de keertje een modelbouw gezien van schepen (met onderzeeers slepers ect) en was ik verkocht net zo lang gezeurt tot ik een RC bootje kreeg (van een speelgoed winkel) ging al snel stuk en daar bleef het wel bij...
Maar nu ben ik 14 en zou graag toch iets leuks maken mijn budget is niet zo heel hoog max 150-200 euro.
Het leek mij wel leuk om een soort vierkante opduwer te bouwen (want aan vierkant kan je het minste fout doen dacht ik) ik wou overleggen als ik ook wat op school wou doen want daar hebben we veel verschillende soorten fijlen en een mooie schuurmachine.
eigen-ontwerp-duwboot
Ik dacht hier aan.
Is dit misschien te hoog gegrepen?
Zijn er makkelijkere modellen?
Ik dacht eraan om hem ongeveer 80cm lang en dan 50cm breed.
En dan van triplex bouwen/in de verf zetten want ik durf het niet aan om met polyester etc aan de gang te gaan.
Misschien dat mensen hun ervaringen kunnen delen?
Gr Marc
Maar nu ben ik 14 en zou graag toch iets leuks maken mijn budget is niet zo heel hoog max 150-200 euro.
Het leek mij wel leuk om een soort vierkante opduwer te bouwen (want aan vierkant kan je het minste fout doen dacht ik) ik wou overleggen als ik ook wat op school wou doen want daar hebben we veel verschillende soorten fijlen en een mooie schuurmachine.
eigen-ontwerp-duwboot
Ik dacht hier aan.
Is dit misschien te hoog gegrepen?
Zijn er makkelijkere modellen?
Ik dacht eraan om hem ongeveer 80cm lang en dan 50cm breed.
En dan van triplex bouwen/in de verf zetten want ik durf het niet aan om met polyester etc aan de gang te gaan.
Misschien dat mensen hun ervaringen kunnen delen?
Gr Marc
Laatst bewerkt door een moderator: