ELECTRIFIED no competition, just FUN!

Het is mischien al gevraagd maar kan het zo niet vinden mag er zondag met de 1:10 Traxxas auto's gereden worden? (Revo/Summit/E-maxx)

Groet Ronald

ik wil ook graag komen rijden maar heb nog geen rijbewijs (voor een 1:1 auto), met een beetje geluk over 2 weken maar dat is te laat en mijn pa wil niet rijden want die vind het te ver en het is op een zondag :( + mijn slash is nog helemaal stock + brushless en is dus nog niet egt ready to race

Laatst bewerkt:
Lochii, neem je lader ook maar mee, ik heb wel verloop- en oplaadkabels. De auto die jij kan lenen gebruikt gewoon stickpacks met Tamiya stekkers.

Ik heb er al helemaal zin in ! Ik denk dat ik er rond 10 uur ben. Te herkennen aan een grijs/oranje RB Concepts pet ;-)

Laatst bewerkt door een moderator:
Pfff, ik heb 2 dagen nodig gehad om de boel start klaar te krijgen. Vrijdagmiddag kwam de 1/10 short course eindelijk aan, later dan ik verwacht had, dus snel alles even getest. Snel? Niet dus...
Ik had nog wat NiMh accupakketjes liggen, maar die waren niet echt geweldig maar na paar jaar. Dus ff om de hoek maar een Lipo gehaald, maar daar moest weer een speciale lader bij...dus die ook maar gehaald.

Nu was ik niet echt blij met de standaard motor, deze dus ook even vervangen. Even? Even niet dus. Helaas had ik geen brushless voor handen, dus een brushed uit de X-Ray getransplanteerd naar de short-course.

Alles dus op het laatste nippertje, een echte Quiko-actie, maar ik heb als t goed is alles compleet. Morgen vroeg rijd ik ongeveer 9:30 weg uit Deventer en neem nog twee hobby fans mee.

Tot morgen dus!

ps.: ik ben niet te herkennen, misschien na een bak koffie...

Wat Diver zegt. Ik vond het een heel geslaagde dag! Ik heb ook net nodige op video gezet, waaronder de High Jump wedstrijd. Ook heb ik bij de sleutelplekken een rondje gelopen met mijn camera zodat je een beetje de indruk kan krijgen van wat je wel (of misschien ook niet ;) ) gemist hebt.

Hier heb ik me vandaag mee vermaakt, een Ansmann Mad Rat. Leuk dingetje, ik ga er zeker ook een aanschaffen!

madrat.jpg

Jaap, bedankt dat ik 'm vandaag mocht lenen! :) Waarschijnlijk zit je nu nog in de auto richting het noorden haha.

Deze zag ik ook staan, de nieuwe Serpent 811 truggy. Man, wat een ding zeg; ziekelijk body design.
serpent811t1.jpg

serpent811t2.jpg

Mijn filmpjes verschijnen spoedig!

@Jeffrey: Ik heb enkele mooie filmpjes van je backflips! Ze gingen echt bijna altijd goed he ;)

@lochii
jep gingen inderdaad bena altijd goed
heb iedere ronde een backflip gedaan "op 2ronde na ofzo"
en is maar 2 keer mislukt van de toch wel 100 keer denk ik hihi
en die 2 heb ik goed gemaakt door met men truck dubbele backflips te doen haha
grtz

Wat een prachtige dag heb me geen minuut verveeld.

Het was iets te lomp voor m'n clodbuster maar dat heb ik met m'n EMBE ruimschoots goed gemaakt :wink:

Iedereen bedankt voor deze leukedag :thumbsup:

geweldig leuke dag achter de rug!
Wel erg druk en lomp met de hoeveelheid en verscheidenheid aan auto's op de baan. Hierdoor waren er nogal wat aanvaringen, maar het schades vielen volgens mij allemaal wel mee. Heel vet die backflips allemaal! Jammer dat dat met een slash 4x4 niet gaat:(
Ik verwacht flink wat foto's online, want ik heb volgens mij 3 mensen met mooie camera's in de weer gezien.

Dank voor de organisatie en heel leuk dat er zoveel mensen op kwamen dagen.

Ik zeg tot de volgende keer maar weer:)

ik wil ten eerste de organisatie hartelijk bedanken voor deze mooie dag.
heb lekker gereden alleen de motor hield er vroeg mee op (helaas)
hoopelijk is dit vaker.

ik wil ten eerste de organisatie hartelijk bedanken voor deze mooie dag.
heb lekker gereden alleen de motor hield er vroeg mee op (helaas)
hoopelijk is dit vaker.

Wat Hein, dat je motor er mee op houdt? :D:p:p

Haha geintje.

Hier is het eerste filmpje, ik ben een stukje rond gelopen langs alle sleutel plekken. Wie kan zich zelf (of zijn plekje) spotten?? :D

Jammergenoeg heb ik niet meer mensen kunnen ontmoeten. Ik heb wel Bart_Banaan vandaag ontmoet, waar ik dan ook de buggy van heb mogen gebruiken vandaag. Wel zie je in het begin van 't filmpje een E-Revo met de gele velgen, die kwam me heel erg bekend voor, van een andere MBFer toevallig?

Laatst bewerkt door een moderator:
van pirelly?

op precies 28 seconde draai je heel snel je camera langs mijn sleutelplek...met de heineken bierkratspeakertjes:)

Laatst bewerkt:
Back