EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Komend weekend wordt het gelukkig iets warmer, wel een klein beetje sneeuw, maar de profiel Yak kan altijd met de hand de lucht in gegooid worden, voor het geval de skies nog niet klaar zijn.... (uit de lucht pakken kan ook, afhankelijk van de wind:))

Ja, ik heb zeer recent een uiterst vermakelijk stukje video gezien op You Tube met Roel in de hoofdrol terwijl hij leerde vliegen. Let vooral op de verbijsterde blikken van Roel en het commentaar van zijn vriendin (Dat jullie nog bij elkaar zijn!). Je kon me werkelijk opvegen en ik heb het wel 5 keer opnieuw bekeken......

:rolling::rolling::rolling::rolling::rolling::rolling:

En Bas...:thumbsup::thumbsup: voor dit stuk werk.

[URL="
- Zelf leren vliegen.. kan dat?[/URL]

:D klassiek materiaal!
Roeland heeft het moeilijke werk gedaan hehe..

Laatst bewerkt door een moderator:
Ja het is een mooi filmpie geworden!!! Al meer dan 4000 hits op youtube... Ik kon mij nog herrineren dat ik mijn vriendin wel kon schieten toen ze maar bleef filmen toen ik er sjaggie van werd... Maar zij besefte toen al dat het wel erg mooi materiaal was zeg maar....

hoe vaak ik hem wel niet voorbij heb zien komen als voorbeeld voor eigewijze beginners.
Komisch zeker maar gelukkig liep het goed af :D

-paul-

Voor degenen die het gemist hebben: Roel was al een BN er. :D:D

Alex: een Funjet??? Ik dacht dat jij klein spul niet leuk vond....en niet Roel laten sturen, die crasht alles onder de driehonder euro :rolleyes:

Roel, in een woord "GEWELDIG":mrgreen:"

Mooie beelden, vooral het comentaar van je meissie heb ik van genoten:rolling:

dat het toch allemaal nog is goed gekomen.

Voor degenen die het gemist hebben: Roel was al een BN er. :D:D

Alex: een Funjet??? Ik dacht dat jij klein spul niet leuk vond....en niet Roel laten sturen, die crasht alles onder de driehonder euro :rolleyes:

Slechte reputatie heb ik opgebouwd! 8-O

Heeft het filmpje op de KNVvl site gestaan? hehehe... Het filmpje heeft aardig wat hits opgeleverd. Youtube 4.600 hehehe!

vrijdag

Nog iemand naar Rozenburg vrijdag? heb effe de drijvers onder de calmato gezet, lekker van de sneeuw vliegen morgen.

Groet Ger.

Hey Ger, hoe laat dacht je te gaan? Heb wel zin om mijn Calmato (is weer opgedroogt :D) uit te laten. Moet alleen even de drijvers terug zetten.

Back