EMCR Rozenburg, verzameltopic.

Gefeliciteerd Alex met het voorzitterschap en ook de nieuwe bestuursleden. Goed om te horen dat de ALV goed bezocht is. Goed voor de club dus ook goed voor de leden.

Moet zondag helaas werken, maar ben maandag vrij. Plan een vliegdagje..

Gefeliciteerd met je voorzitterschap alex!!! ik moest helaas naar een vergadering van mijn werk (was ook gezellig).

ik heb zelf net thuis al de goudpluggen aan de motortjes gesoldeerd dus dan is dat al gedaan. Ik heb me helaas ook even goed verbrand omdat ik gewoon even niet na zat te denken. :2gunfire:

maar goed hopen op een mooi weekend.

grt paul

proficiat alex , hebben we weer jong bloed aan het roer .
jij bent ten slotte het meest op de club de laatste maanden .
krijgen we nog informatie over wat er evt veranderd is aan regels , met de aggregaat met laden en zo bijvoorbeeld ?????
hoor het wel .
effe knutselen weer om de boel vliegklaar te krijgen voor het weekend .
denk dat het voor mij zondag wordt zoizo , zaterdag effe een gipsplafond en wat electra en cv leidingen aan brengen in mij keuken .

cheers !

Laatst bewerkt door een moderator:
Zijn er nog mensen die morgen gaan vliegen, ze geven pracht weer op.
Als er niets tussen komt ben ik er morgen. En vrijdag ook......

Groet,
Ruud.

Laatst bewerkt:
Bedankt heren:)

Ze geven aardig weer op, maar voor mij is alleen de zondag een optie helaas, ivm werk.........

gefeli

He Alex.

Gefeliciteerd man, daar gaat je zuivere bouw en vliegtijd, gaat allemaal in bestuurswerkzaamheden zitten :wink: .

Zonder gekheid, blij dat jij het hamertje opgepakt hebt, is zwaar genoeg, de ´voorbeeld´ functie, succes man maak er wat van, houden wij de club vlieguurtjes wel bij :mrgreen:

Groet Ger.

Hehe, nou Ger, ik kan je alvast vertellen dat ik op vlieguren niks ga inleveren, dat blijft zoals het was:)

ik speel ook met de gedachte om morgen middag rond 14:00 een paar vluchtjes met mijn yak te maken , maar ik zag op het nieuws dat ze toch een 3 tot 5 op geven kwa wind .
ik was er gisteren middag ook en met die harde wind was het toch niet helemaal lekker vliegen .
ik denk dat ik het even aan kijk wat ik morgen doe !

ik speel ook met de gedachte om morgen middag rond 14:00 een paar vluchtjes met mijn yak te maken , maar ik zag op het nieuws dat ze toch een 3 tot 5 op geven kwa wind .
ik was er gisteren middag ook en met die harde wind was het toch niet helemaal lekker vliegen .
ik denk dat ik het even aan kijk wat ik morgen doe !

Vrijdag en zaterdag ziet het er goed uit. Ga zeker proberen.
Zaterdag is mooi moment voor maiden Funjet.:banana:

Even voorstellen

Hallo,

Via deze weg wilde ik mij even voorstellen.

Ik ben Dominique Schaaf
Woonachtig in Rotterdam
full

Sinds 1 maart ben ik lid geworden van de EMCR.

Ik heb al een beetje vliegervaring opgedaan.
Begonnen achter de PC met realflight, toen een paar keer bij Ger gevlogen met een leerling zender, en al meerdere malen indoor gevlogen in Dordrecht.

Voorheen heb ik ook al veel gedaan met modelbouw.
Ongeveer vanaf mijn 8ste liep ik al met een zender rond, begonnen met offroad auto's, nog een klein uitstapje gemaakt naar race boten.
Ik heb ook ooit nog eens geprobeert om helicopter te vliegen, maar dat werd geen succes aangezien ik het me zelf wilde leren.

En nu... Wil ik gaan vliegen, met vliegtuigen.
Ik heb het nu een paar keer gedaan, en heb al aardig de smaak te pakken moet ik zeggen.

Op het moment bezit ik al een Arkai Trainer (gelijk aan een calmato trainer) en 2 parkzone modelletjes, namelijk de Trojan en de Sukhoi.
Ook heb ik nog een HPI Savage XL, die kan ook aardig vliegen, mits er een berg is in de buurt.

Nou, dat was ik dan in het kort.

Uiteraard tot ziens op de vereniging,

Vriendelijke groeten,
Dominique

Heej Dominique, leuk dat je jezelf even introduceert hier!:) (met foto en al :thumbsup:) Je hebt het modelbouwvirus aardig te pakken als ik het zo lees, dus aan enthousiasme geen gebrek in ieder geval:D Tot binnenkort op de club:zon:

heej die savage blijft wel thuis he ??? das vloeken in de kerk he op een modelvlieg club :D
welkom bij de emcr , de club met de mafste voorzitter van nederland :hammer:

Eric; er zit bij de Parkzone Extra wel een productiefoutje; de vleugels moeten ondersteboven geplaatst worden, anders vliegt het niet optimaal. Volgens mij is er ergens wel een topic over te vinden op dit forum....

Back