EMCR Rozenburg, verzameltopic.

We zetten binnenkort alle 3 de Martins op een rijtje, en doen we een voorstelrondje:mrgreen:

Oja, komende dagen zal het iets rustiger worden op het forum en de EMCR, we zijn vanaf morgenochtend tot zondagavond in Groningen..... (Ik, P@ulus, Jeroen, Richard en Michel)

Een fijn weekeinde gewenst jongens en probeer alles weer heel terug te krijgen.
Ik bewaak het fort de komende dagen.

-Ruud-

We zetten binnenkort alle 3 de Martins op een rijtje, en doen we een voorstelrondje:mrgreen:

Wordt de nieuwe eis om lid te mogen worden... Je moet Martin heten:p...

Trouwens nog mooie foto's van het weekend Alex... :thumbsup:

Had zondag ook graag komen vliegen, maar had uiteraard nu het eindelijk weer eens mooi weer wordt behoorlijk last van hooikoorts (en zeker als je de verkeerde medicijnen er voor gebruikt:rolleyes:)

Inmiddels heb ik nu de juiste pillen (ze zijn blauw:rolleyes:) en voel me ook weer wat fitter... dus wie weet tot binnenkort:cool:

loop je nu de hele dag met een harde .... rond door die blauwe pillen Do :D
dan snap ik dat je liever thuis blijft hahaha .
donderdag ochtend ben ik er met Cin , het wordt goed weer dus ik ga de motor van de yak effe goed inlopen .
heb nu zo`n 8 vluchten gemaakt van ong 10 minuten dus hij moet nog los gaan komen.

nog 1 daggie werken en dan lekker 4 dagen weekend , geweldig toch :D

cheerzzz !

Net na het eten nog even het flycatje gefikst... na wat lijm en saté stokjes ziet ie er weer een stukkie beter uit:cool:

Binnenkort maar weer spelen ermee:mrgreen:

Voor

EMCR29april2012_46_.jpg

Tijdens

Zo als beloofd, nog even de na foto;)

IMG_20120430_105647.jpg

Waarschijnlijk nog gewoon te herstellen:)

Na

IMG_20120516_213840.jpg

Neus wordt wel steeds krommer, maar dat mag de pret niet drukken:rolleyes:

Hoe is het hier?:)

Stadskanaal hebben we weer overleefd;

Komend weekend maar weer eens op de eigen club kijken:p

Same shit, different day;)...

Jullie hebben vast slecht weer gehad daar in stadskanaal (allemaal doorgebrande funjet regelaars door die warmte :rolling:)

Maare... ik ben wel van plan om dit weekend te spenderen in Rozenburg:cool:
Pa komt ook mee voor wat lessen.
Had al een PB gestuurd hierover naar Ger kovacs voor eventueel lessen, maar als die niet kan, kunnen we dan op jou beroep doen:rolleyes:

Ik zie Ger ook nog van de week op het werk, dus zal dan nog wel even navraag doen

Back