er is een nieuwe sim op komst

Discussie in 'Modelbouwsoftware' gestart door michel pet, 27 dec 2005.

1. Aad

Aad Guest

Ken je AFPD of G3 of reflex dan al??
    hoe wil je dan vergelijken?

2. Ghost_Whiper

Ghost_Whiper Guest

zelf heb ik op dit moment nog maar net AFPD maar nog niet geprobeert ivm kapotte zender accu

3. NickRc

NickRc Guest

Het is niet mijn tag (vliegen) om het zomaar even te zeggen, maar ik vind het er echt super uit zien!

4. Ghost_Whiper

Ghost_Whiper Guest

ik vind van de screenshots die je te zien krijgt het model er te veel uitspringen ofwel op de voorgrond staan

5. Aad

Aad Guest

Jammer van die accu , joh, ikzelf heb mijn zender doorverbonden met een grote accu met spanningverlager, zo ken ik weken door vliegen zonder opladen, misschien een idee voor jou?
    Maar eigenlijk heb je dan toch al een goede simulator, wil je ze gaan sparen of zo?

6. Ghost_Whiper

Ghost_Whiper Guest

afpd heb ik minder legaal laat ik het maar zo noemen

7. Aad

Aad Guest

OW...... Heb je dan een interface??
    Anders gaat het niet.....
    Anderzijds zou ik dan maar lekker doorsparen voor gewoon een goede sim van een bekend merk, en geloof me nu, kijk uit voor die nieuwe onbekende schoonheden, ze komen en gaan..... je hoort er nooit meer wat van en jij ken naar je centjes fluiten......Echt waar, vraag maar na????

Maar je moet het natuurlijk zelf weten.........

8. Ghost_Whiper

Ghost_Whiper Guest

ik heb de originele interface maar een backup van de cd

9. sven

sven

Lid geworden:
    22 feb 2004
    Zonder interface gaat t ook. ;)

10. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    de screenshot's zien er niet zo super goed uit. AFPD is beter en reflex nog beter. Super goedkoop is het ook niet dus dan moeten ze al een erg goede engine hebben en veel modellen.

11. Aad

Aad Guest

Wel Tadango , over AFPD en reflex is je standpunt wel heel erg discutabel......zo te zien probeert reflex AFPD alleen nog maar een beetje na te apen... Bijvoorbeeld met hellingzweven en water scenerys en zo... Ik denk niet dat er veel het met je eens zullen zijn..
    Kijk je wel eens naar buitenlandse forums ? Moet je eens doen joh, dat verwijderd je horizon.....
    Er gaat een wereld voor je open......

12. MarcoL

MarcoL Guest

Dat klinkt wel erg critisch over een product dat nog niemand heeft gebruikt. Of weet je al meer dan wij?

Over hun updates staat er dit in hun FAQ:

Will there be more models and sceneries available after the initial release? How much will they cost?

Supporting our product and building a great customer community is high on our list of priorities. To this end there will be additional models and sceneries available for free download on our website after the initial release. There will also be the opportunity to request models for our in-house artists to create in the same fantastic detail as the original aircraft set, and we will be taking more original source photography for more stunning panoramic sceneries.

En dat van die "profesionele vliegers" die willen testen:

Can I enroll as a Beta-Tester for Phoenix-RC?

Unfortunately all of our beta-testing positions have been filled for this release of Phoenix-RC. This however may be subject to change for future updates and releases of our product - further details will be released at a later date.

Hoe kan je kritiek uiten over een product dat jij nog niet kent???

13. Aad

Aad Guest

Hallo marco
    ik zal je snel antwoord geven, die sim is al lang en breed besproken in meerdere forums, daar waren er mensen die wilde testen voor dat dit bericht verscheen....maar ze werden af gewezen, ik denk dat ze zelf testen want er is geen ene beta-tester bekend , zodoende vertrouwde sommigen (waarvan ik weet dat ze behoorlijk gespecaliceerd zijn) het niet meer en sommige zijn gaan door vragen maar krijgen geen direct antwoord
    Maar goed marco, we zullen zien, vraag je maar af, wat moet je op de markt brengen, wil je de +_ 3 topsimulators overtreffen?hoogstens iets gelijkwaardigs? nu dat hebben de meeste al, voor de kleine beurs misschien, dan vind ik hem nog best duur ......maar dat ken ...updates ? eerst zien!!!
    Er is trouwens een hype van nieuwe simulators aan de gang , wist je dat ? deze dan, en Clear-view en nog een paar.... ja joh , ik zit graag te spitten in allerlei forums en lees er veel , zo zie je nog eens wat....
    Maar... we wachten rustig af , misschien word het wat, dan heb jij gelijk, mooi toch? als jij hem ook koopt , ken je hier mooi verslag doen, okay???

EN OHJA, ga niet alles wat ik schrijf nog een keer afdrukken, helemaal niet nodig ,ik weet wel wat ik al geschreven heb.... bovendien gaat m'n neus er van krullen, al die dubbel teksten....... 8O :?

14. Tadango

Tadango Forum veteraan

Lid geworden:
    25 jun 2003
    testen zonder goede vliegers die ervaring hebben met andere sims wordt niets. Hun berekeningen kunnen nog zo goed zijn, als het niet echt voelt heb je er niets aan.

15. Aad

Aad Guest

Hi Tadango,
    Dit moet je me even uitleggen, wat is dat nu voor een zin?? wat is de bedoeling hier van???

16. Ghost_Whiper

Ghost_Whiper Guest

ik denk dat die bedoeld zonder ervaren mensen die hem testen het waarschijnlijk net zo zal vliegen als fms

17. Rick NT

Rick NT

Lid geworden:
    29 dec 2002
    Kennen jullie geen engels ofzo:

Rick

18. Aad

Aad Guest

Ja leuk hè, ik ken er toevallig een paar via maarten de moor , maar die weten nergens van....
    ken jij ze misschien??

19. Pjotrrr

Pjotrrr Guest

Kom op mensen, gewoon afwachten...Er verschijnt tzt vanzelf een review op www.rc-sim.de of ergens anders.
    Meer concurrentie is alleen maar goed voor ons de consument :)
    Ik ben zeer tevreden met mijn AFPDL, maar vlieg dan ook geen heli, puur voor de heli's is XTR weer een tikkie beter. En over smaak valt toch niet te twisten....

20. Aad

Aad Guest

Zo is het Pjotr , de tijd zal het leren.......

Deel Deze Pagina