Erazor 450 probleem

Hoi,

Als je niet weet hoe je moet vliegen zou ik eerst eens een club opzoeken waar ze dat allemaal uit kunnen leggen hoe alles werkt, voordat je zelf aan de gang gaat..
of is dit niet je vraag?

groet,

Waarom zou je dan hier het probleem willen oplossen? die persoon op de video heeft werkelijk geen flauw benul van die helis..

3 problemen: Verschillende swash servo's met verschillende hoorn lengtes, Gyro correctie richting verkeerd en 1 servo richting verkeerd van de swash. en vertel hem dan gelijk dat ie eerst mot leren vliegen op de sim of met een FP en leert hoe een CP heli te bouwen, af en in te stellen.

@Anko:
Willen oplossen omdat ik het leuk vind. zelfde reden als jij denk ik op het forum zit...
thx voor je antwoord anyway.

Dhr op youtube heeft inderdaad een hele rits dingen verkeerd in de heli
En verder moet je een heli altijd actief sturen (voorspellen, sturen en kijken of het genoeg was)

Dat is dus iets anders dan bij de coaxialen etc waarbij je passief kunt sturen (kijken wat hij doet, denken en dan pas sturen..)

Dat was fout 2 in het filmpje

Maar idd, youtube staat vol filmpjes van mensen met de meest interessante problemen.
Ga je ze nu allemaal posten en kijken of er een oplossing voor komt?
Als het jouw heli is snap ik het, dan kan hier gericht gezegd worden waar je moet zoeken
Nu is het nutteloos, aangezien je de uploader niet eens kent..

Back