3480KV onbelast maal 90% = 3132kv lastdrehzahl. x 10,8 (3,6v slechte cellen) x 37 x 1.4 x 60 x 0,8 (80%)= getal, neem de cijfers voor de komma= 84kmh. Dus er mist nog behoorlijk wat snelheid... Waar ligt nu het zwaartepunt? voor of achter de step?
Het zwaartepunt ligt nu zo'n 1.5cm achter de step. Ik heb inmiddels via Carbohans een setup chart. Dus daar kan ik mee aan de slag.
Vandaag lekker gevaren. Ik haalde een top snelheid van +/- 65km/h En voor dik 6.5 a 7 minuten. Met een 3S 5010mah accu. Dat zou genoeg moeten zijn voor een wedstrijd. Geen idee of die snelheid ook genoeg is. Maar dat zie ik tzt dan wel.
Nice Alex! Are you gonna participate in a race? That would be cool! Are there any races in Netherlands? Here nothing.
Vraagje, warm je de akku ook op voor het varen in bijvoorbeeld een robbe hittebox? Als het koud is, dan kan het zijn dat de akku niet genoeg spanning geeft.
Accu vers van de lader de boot in. 5 minuten naar bestemming ,en varen maar. Andere accu in de broekzak (je kan te bang ook zijn) En gaan met die banaan.