European Pan Series EPS

• Topicstarter Topicstarter rmbaar
  • Startdatum Startdatum
Op vrijdagavond word er tot 23u competitie zaalvoetbal in de sporthal gespeeld, dus kunnen we pas vanaf dan of zaterdagmorgen opstellen.
's Zaterdags zullen er reeds kwali's gereden worden, tijdsschema word later medegedeeld.

MJ

Niets ten negative, want dit heeft juist zijn charmes. Maar voor mij als kaaskop is dit typisch Belgisch. Mol, Zwevegem en dan dus ook deze EPS in Zele zijn altijd twee dagen op een uitgelegde baan, met heel weinig trainingsmogelijkheid ;-) Leuk!

Groet Robert

Ja, dat is zeg maar een kwalificatie rijden die niet telt ;-)
Kortom, je auto wordt gecontroleerd en moet "reglementair zijn" qua hoogte breedte enz. Maar als er nog iets fout zit ofzo, maakt het niet uit, hij telt toch niet...

Groet Robert

Ja dat weet ik maar, ik m'n vraag was eerder: Bedoel je controlled practice met 2 trainings rondes?

Anyway, leuk zo. Dan hoef je niet wachten op een vrij plaatsjes op de rijders stelling en in te houden/wijken voor snellere/tragere klasses.

36 man nu.
jammer dat op het moment een beetje de 1:12 achter blijft.
hopelijk komen daar ook nog deelnemers van.

Hey Mark,

Klopt het nummer wel van de Ride banden ?? 26007 zijn de outdoor banden

en de 26011 de indoor banden

mvg Ronald

Ronald,

Dat klopt, we hebben deze band in Belgie als BK band gekozen en gaan er het volledige BK seizoen mee betwisten, inbegrepen twee indoorraces.
We hebben dan ook de 26007 uitvoerig getest op tapijt en goedbevonden, de 26011 zal waarschijnlijk wel sneller zijn op tapijt maar als iedereen met dezelfde band rijd maakt dat niet uit.
Zoals je wellicht al wel weet is deze band zeer slijtvast en kun je perfect 10 accu's en meer met één stel zonder performantie verlies rijden en op tapijt nog meer.

MJ

ok Marc is helemaal duidelijk .....begrijpelijk dat dan voor de outdoor gekozen is als jullie er hele seizoen er nog mee rijden .

gr Ronald

Kom jongens nog even inschrijven het is net voorbij Antwerpeen dus voor de Nederlanders onder ons goed om mee te doen!!!!!!!!!

Gr Patrick

Ter info

De eerste controlled practice start om 11u.
We gaan proberen om de baan open te stellen van 10 tot 10u45 om vrij te trainen.
Ik zeg wel proberen, hangt af van hoe snel we de baan 's morgens kunnen leggen.
Deuren open vanaf 9u.

De timetable staat op MyRCM.

MJ

Back