F16 dual schaal 1 op 5

Pffff, dat je er nog komt op zo'n dag als dit.....ik probeer wat te doen in m'n schuurtje maar raak ook aardig snel aan de kook ha ha ha!

Grt,
Gerald

Haha ja jouw hokkie zal ook wel een sauna zijn, als je nou een paar koolpacks :proost: om je nek hangt moet het te doen zijn:D. (doe ik ook)

Grt,
Peter

Tja, ik loer al een tijdje mee, ik dacht; toch eens laten weten dat ik er ben, wel zo leuk... Ik zie dat je het 'onrustige' oppervlak van de echte verdomd goed terug krijgt in je eigen werk! Ziet er mooi uit. Ga je de canopy ook zelf trekken, of heb je daar een bedrijf voor gevonden? gr. H.J.

Hoi Haje,

Ik doe mijn best om een schaal oppervlak te krijgen. De canopy ga ik zelf trekken, is makkelijker dan je denkt. Google maar eens dan vind je heel veel filmpjes hier over.

Ben je nog wel eens met je KB'tje bezig of zit ie zwaar in de motten ballen haha. Je tegoed bon is ook al verlopen zeker ;).

Groeten,
Peter

Mooie update had jij, die willen we op het forum wel zien!!! (stermotor)

Morgen heb ik wel weer een upje dan is het grote paneel wat dwars op de romp ligt wel klaar, of ik moet em nog verknallen haha.

Heb nu even een plaatje van de Avonds F16, ze staan met de neuzen gelijk! 8O

full

Ben je nu weer blij? :bye:

Laatst bewerkt door een moderator:
Hehe het grote paneel zit er op, heel veel rivets en schroeven. Ze zijn allemaal geteld en heb er niet een gemist :D.

full

full

full

full

Heb rekening gehouden met de Pacer Amstel platen dus er zijn 2 luiken die kleiner geworden zijn dan normaal.
Tekeningetje van enkele platen. Ik heb nog een plaatje 1mm alu liggen en daar kan ik ze mooi van maken.​

full

:nooo:

Zo onbegrijpelijk verschrikkelijk mooi ...........................................................

grappig... op een of andere manier had ik verwacht dat de f16 (en andere jagers) een gladde huid zouden hebben. dit is alles behalve glad :):)...

grappig... op een of andere manier had ik verwacht dat de f16 (en andere jagers) een gladde huid zouden hebben. dit is alles behalve glad :):)...

De eerste strakke kist moet nog gemaakt worden, maar zolang er aluminium gebruikt word zal ie nooit strak zijn. Elke bout of nagel trekt een vorm in het blikje.
Deze kist is mat dus kun je nagaan hoe de demo er van dichtbij uit ziet :rolleyes:.

Op dit oppervlak zie je de onderhuidse spanten goed zitten.

full

ik ben primair een General Aviation guy... daar zie je toch wel wat meer strakke huiden op vliegtuigen... zelfs de meeste Cessna met alle klinknagels zien er strakker uit dan dit :)

Mach 2+ zal ook wel zijn invloed hebben op het huidje, daar heeft de Cessna gelukig geen last van :). Ik dacht vroeger ook dat de kisten strak waren maar helaas.

Grt,
Peter

zelfs de meeste Cessna met alle klinknagels zien er strakker uit dan dit
Nou dan hebben wij zeker alleen maar rommel rondvliegen :roll:

Zal zeker ook komen door het gebruik en door de hoeveelheid van nagels etc.

Back