Het weekend van 20 en 21 oktober wordt de volgende RES wedstrijd gevlogen aan de Gementweg in Cromvoirt, 51°40'26.1"N 5°13'33.4"E, uiteraard als het weer meewerkt. Op dit veld hebben we dit jaar al eens een wedstrijd gevlogen, let op: vlaaien, geen limburgse en mogelijk insecten. Tenminste; de vorige keer meer dan genoeg. Op dit moment denk ik aan zondag, meerdere deelnemers hebben zich daar ook voor uitgesproken, morgen een definitieve uitnodiging. Vrijdagavond/zaterdagmorgen maak ik de indeling, dus graag voor die tijd een mailtje of inschrijven via dit draadje!
Deelnemers tot nu toe, inschrijving sluit vrijdag 20:00u. 1. HansM, X-RES. 2. Willem, Slite. 3. Arno, Slite en X-RES 4. Sam, X-RES 5. Andre, Slide en Madres 6. Ton, Slite 7. Willy, Baba Jaga Competition 8. Hans B. 9. ErikvN. 10. Bart 11. ErikH 12. Wout
1. Hans, X-RES. 2. Willem, Slite. 3. Arno, Slite en X-RES 4. Sam, X-RES 5. Andre, Slide en Madres 6. Ton, Slite 7. Willy, Baba Jaga Competition 8.Geert,Resolution
1. HansM, X-RES. 2. Willem, Slite. 3. Arno, Slite en X-RES 4. Sam, X-RES 5. Andre, Slide en Madres 6. Ton, Slite 7. Willy, Baba Jaga Competition 8. Hans B. 9. ErikvN. 10. Bart 11. ErikH 12. Wout 13. Adrie, Slite
1. HansM, X-RES. 2. Willem, Slite. 3. Arno, Slite en X-RES 4. Sam, X-RES 5. Andre, Slide en Madres 6. Ton, Slite 7. Willy, Baba Jaga Competition 8. Hans B. 9. ErikvN. 10. Bart 11. ErikH 12. Wout 13. Adrie, Slite 14.Geert,Resolution
1. HansM, X-RES. 2. Willem, Slite. 3. Arno, Slite en X-RES 4. Sam, X-RES 5. Andre, Slide en Madres 6. Ton, Slite 7. Willy, Baba Jaga Competition 8. Hans B. 9. ErikvN. 10. Bart 11. ErikH 12. Wout 13. Adrie, Slite 14.Geert,Resolution 15. Johan
Ik ben natuurlijk degene die juist zondag al andere plannen heeft. Iedereen veel vliegplezier en tot volgend jaar. Erik
1. HansM, X-RES. 2. Willem, Slite. 3. Arno, Slite en X-RES 4. Sam, X-RES 5. Andre, Slide en Madres 6. Ton, Slite 7. Willy, Baba Jaga Competition 8. Hans B. 9. Arjen, Slite (misschien) 10. Bart 11. ErikH 12. Wout 13. Adrie, Slite 14.Geert,Resolution 15. Johan 16. Jürgen
Zondag gaat de wedstrijd door in een veld aan de gementweg (tussen nr 3 en 5) in Vught/Cromvoirt. Aanwezig 09.00 uur, 10.00 uur eerste vlucht, 15.00 uur maken we de ronde af die bezig is. Het wordt een mooie zonnige dag volgens windfinder met erg weinig wind, 1 tot 2 meter.
1. HansM, X-RES. 2. Willem, Slite. 3. Arno, Slite en X-RES 4. Sam, X-RES 5. Andre, Slide en Madres 6. Ton, Slite 7. Willy, Baba Jaga Competition 8. Hans B. 9. Arjen, Slite (misschien) 10. Bart 11. ErikH 12. Wout 13. Adrie, Slite 14.Geert,Resolution 15. Johan 16. Jürgen 17. Gertjan, Dart RES 18. Wim, Samba RES
Poduim van de laatste wedstrijd van dit seizoen. Uitdagende condities en een prima sfeer op het veld in Cromvoirt. 1 Arjen van Vark 2 Adrie van Brouwershaven 3 Sam de Bliek
Wat een prachtige oktober-RES-dag in Vught. We konden geen betere inhaaldag hebben. De omstandigheden waren wisselend en dus heel leuk voor zo'n RES wedstrijd. Ik heb weer brede glimlach-gezichten mogen herkennen. Super.