Iedereen deed het best aardig hoor Alexzzz, het was niet mijn bedoeling om te zeggen dat niemand het goed deed, echter op lijn vliegen is gewoon een uitdaging en ik denk dat het te makkelijk is om te zeggen dat dat maar in een D-klasse zou moeten, alsof ik de enige ben die daar niet consequent in was. @bert: Verstandige keuze, denk niet dat je daar spijt van gaat krijgen!
@alexzzz dat verslag zal wel nodig zijn ik heb 0,0 ervaring met piepschuim vleugels @hezik dat hoop ik ook
Bert, ik heb zo veel opties die open stonden gehoord. Mij is het dus niet duidelijk welk toestel het nu geworden is. Overigens leuk om te horen dat er van alles bij iedereen in de 'pipe-line' zit.
Nog een punt voor de jurycursus: Krijg je punten voor de landing bij een afgebroken vlucht? Ik had een 7, een 8 en drie nullen voor de landing bij de afgebroken vlucht.
Ik neem aan dat je dan geen punten hoort te krijgen voor de landing, je had tenslotte een ander figuur moeten vliegen op dat moment, doordat je noodgedwongen toch moet landen vlieg je een verkeerd figuur--> 0 punten. Dat kan ik me zo voorstellen in ieder geval.... Grt.
Zo dacht ik ook, echter dan zou je bij een volledig mislukt figuur wat nergens op lijkt ook geen punten voor de vervolg-figuren mogen krijgen. Als je het afbreken ziet als nog x-mislukte figuren en dan een goede landing zou het weer wel mee mogen tellen. De jury lijkt hier in ieder geval niet unaniem, tenzij 3 juryleden een noodlanding zien als een mislukte landing en twee een gelukte noodlanding wel zien als een gelukt landingsfiguur.
Ik kreeg ook geen punten voor de landing na mijn afgebroken vlucht. Waarschijnlik is het een foutje van sommige juryleden. groeten van Erik
Hallo Hans Het lijkt mij niet correct dat je punten krijgt voor je "nood" landing. Zoals Alex al aangeeft, je vliegt een verkeerd figuur. Moet een foutje zijn geweest van enkele jury leden. Groet, John
Zie net dat ook Erik punten heeft gekregen voor zijn "noodlanding" . Ook dit lijkt mij niet correct. Groet, John
In het geval dat je 1 figuur overslaat zijn dan alle vervolg figuren een 0?, immers je vliegt steeds een verkeerd figuur of krijg je dan voor alleen voor het overgeslagen figuur een 0. Indien het laatste dan is bij een afgebroken vlucht alles overgeslagen tot de landing die, indien correct uitgevoerd, weer mee behoort te tellen als we conform het gestelde redeneren.