zullen we eerst maar eens kijken hoe het 1 en ander lopen gaat, voor we gelijk in staking gaan :wink: en als ik de deelnemerlijst bekijk zijn het er een stuk minder dan in oss
Meer een ervaringsdeskundige Trouwens Bert.......je kent me, een blauwe jurk had me toch niet gestaan:rolling:
Was toch bij 80% regenkans ofzo?.. de wind lijkt op zich goed (2~3 oost) maar er wordt wel regen voorspeld.. hoop dat het wel doorgaat.
Volgens de Europese buienradar houden we het droog tot ongeveer 1600h..... ziet er voor nu niet slecht uit! Volkert
Vandaag met een buitengewoon stevige 90 graden crosswind getraind, dat heb ik dan liever dan regen......
Word (veel) regen voorspeld uit t zuidoosten door naar groningen.. Knmi 80%, teletex 70%. Hoe wat wanneer horen we evt of we wel of niet doorgaan?
Officieel wordt bij 80% neerslagkans en/of 6 Bft wind afgelast. Dacht ik. Ik neem aan dat we een e-mail krijgen indien afgelast wordt. Zou wel jammer zijn. Maar de hele dag in de motregen staan is ook niks. Wie heeft er een zender regenhoes? Meenemen aub. :-D
Het is nu net 22.00 geweest, als het wordt afgelast, dan hadden we dat vast al gehoord......... Naja, ik ga zo :sleepy: De wekker staat weer vroeg Ja, zo'n hoes zoek ik ook nog, iemand ideeen? CU tomorrow