danny van vliet, die mis ik in de A al weet ik niet of hij mee doet oss heeft ook vijf wedstrijd vliegers, en de zesde twijfeld nog zo heb ik gehoord
Achternaam: Vogelenzang de Jong (Oh ja was de openaar van dit topic en kondigde meteen zijn deelname al aan)
Strikt genomen is nog niet iedereen bekend die A vliegt. Wellicht dat Job diegenen genoemd heeft die reeds geplaatst zijn. De rest dient zich nog in te vliegen
Ik ga er gemakshalve vanuit dat iedereen zich invliegt...... Hans; mocht jij niet invliegen, dan ga je weer gewoon B doen? Ik zit een beetje met die mensen die maar 1/2 wedstrijden hebben meegedaan vorig jaar, als ik ze er wel bijzet, dan is de lijst veel langer, maar het kan ook best dat ze helemaal niet van plan zijn om nog mee te doen, lastig.....
Worden wel heeele lange wedstrijddagen dit jaar.... Of gaan we weer om en om twee dan wel drie vluchten maken.
Ja, weten we eigenlijk niet, omdat er teveel onzekerheden in die lijst zitten, daarom had ik gehoopt dat mensen van anderen wisten of ze wel/niet mee zouden doen, het huidige lijstje heb ik namelijk mijn twijfels over, misschien klopt het wel, maar het kunnen er ook zomaar nog veel meer zijn.....
Nou.....dan zal die de 3D-College Fly-in moeten overslaan, en dat wilde hij niet, maar ik zet 'm er wel bij
Alex als je op de f3a site has gekeken kon je ook zien dat ik en peter ingeschreven zijn. En Michel nu ook,dus bij deze Groeten
Ok, even gesynchroniseerd met het lijstje op kunstvlucht.modelvliegsport. Zit zelf nog te denken om te kijken of ik me kan invliegen in Someren, maar ja, of dat wijs is dit jaar al.......
waarom ook niet,bekijk het desnoods als een goede training/voorbereiding. maar dan mis je wel de 3D- college Fly in
Mwah, ben de enige niet die 'm om die reden zou missen Ik kijk nog ff, zal komende dagen ff op de sim kijken hoe ver ik kan komen, echt veel moeilijker is ie niet dan het B programma, alleen wat extra dingetjes (8pnt rollen enzo) Ff een paar dagen op m'n Fasst spullen wachten, en dan eens met de Evolution kijken.....
Zo... gisteren even 3 vluchtjes gemaakt met de Oxalys; het was een prachtige eerste lente dag! We gaan vooruit Zit nog wel met een vraagje, namelijk: Moet je lid zijn van de knvvl om mee te kunnen doen in de F3A-B/C? Had al gezocht op de f3a site, maar kon helaas niets vinden... Groet, Julius
Sowieso tellen je scores dan niet mee voor het NK, bij F3P moet je geloof ik een tientje extra betalen voor de zaalhuur, maar hoe het met F3A precies zit weet ik niet.....
je hoeft geen lid te zijn je kan een dagsport licentie aanvragen op de wedstrijddag... en als ik het goed heb telt het dan wel mee voor het nl kampioenschap
Ik vind het nog een beetje vaag.... Bert, misschien kun jij hier meer duidelijkheid over geven? Groet, Julius